Keressen művész, műcím vagy stílus szerint – pl. Monet, Csillagos éj, impresszionizmus, Hokusai-hullám, akt. Írja le a jelenetet – pl. zöld rét, sok piros absztrakt, sötét olajkép, álló akt egy fa mellett.

32 példány a római Piazza Colonna Marcus Aurelius oszlopa után alkotó: Giovanni Guerra

32 példány a római Piazza Colonna Marcus Aurelius oszlopa után

(32 kopier efter Marcus Aurelius-søjlen, Piazza Colonna i Rom)


Giovanni Guerra

€ 103.16
Enthält 27% MwSt.
   Művészeti lenyomat konfigurálása
Keltezés nélküli  ·  Black chalk, pen, brown ink and brown wash  ·  Kép azonosítója: 1287834

Nem minősített művészek

32 példány a római Piazza Colonna Marcus Aurelius oszlopa után · Giovanni Guerra
Statens Museum for Kunst
AR/3D   Megtekintés 3D-ben/AR zu Favoriten hinzufügen   Hozzáadás kedvencekhez    Falszín kiválasztása    Festmény megtekintése egy helyiségben
0 Vélemények

Művészeti lenyomat konfigurálása

Képkeret

Anyag & Vakráma

Üveg & Paszpartu

Egyebek & Extra kiegészítők

 Konfiguráció mentése / összehasonlítása
Preview Icon

Összegzés

Gemälde
Veredelung
Keilrahmen
Museumslizenz

€ 103.16
(inkl. 20% MwSt)
   Kosárba helyezés

Bildschärfe: PERFEKT

Ha módosítani szeretné a fényerőt és a színt, vagy a kép egyedi kivágását szeretné elvégezni, örömmel végezzük el ezeket a változtatásokat további költségek nélkül. Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Giovanni Guerra

A császár szeme láttára elpusztul egy szarmata falu (XCVIII. és IC eleje); a barbárok egy állványról néznek (CVI); Marcus Aurelius lovas német hírnököt fogad lóháton (CVII) A szarmaták alávetik magukat a császárnak (LVI); a rómaiak megtámadják a barbárokat (LII) Tábort építő római katonák (LXXXII vége); címet (LXXXIII.); A rómaiak pontonhídon átkelnek egy folyón (LXXXIV); nőket vesznek fogságba (LXXXV. eleje) A barbárok üdvözlik a császárt (CXIV.); A németeket és a szarmatákat hajóval viszik át a Dunán (Guerra másképp értelmezi; CXV) 32 példány a római Piazza Colonna Marcus Aurelius oszlopa után római lovasság (LXV); egy levágott fejet (Guerra fogolyként értelmez) és egy német foglyot a császár elé állítanak (LXVI.); A rómaiak előretörése (LXVII) A szarmata vezetőket meglepetés érte, házaikat pedig felgyújtják a rómaiak (CII); a légiósok és a császár érkezése (Guerra kihagyta) (CIII) Egy német település elpusztul (LXXI. vége); a menekülő németeket üldözik (LXXII); A nőket (nem a háború ábrázolja) és az állatokat elviszik (LXXIII) A barbár szökevényeket és állataikat kihozzák rejtekhelyükről (CXVI.); bal felső sarokban egy karton vége egy tekercssel (Guerra saját kiegészítése) Az ostromlott rómaiak erősítést kapnak a túloldalról (CIX vége, CX), a rómaiak a császárral menetelve; csónakokban a pajzsokat ökörszekereken húzzák át egy hídon Vége a császár menetének légiósaival és őreivel (XCIII. vége); a rómaiak tábort építettek (XCIV. eleje); a rómaiak menetben a császárral (XXXV / XXXVI) Az oszlop egy restaurált részének vége (XLVII); a szarmatákat a mocsárba kergetik (XLVIII); a rómaiak megtámadnak egy német (?) erődöt (LIV eleje) Római katonák csónakokkal átkelve egy folyón (nagyrészt helyreállítás; XXXIV)2; harcoló római katona (XXIV. végétől); A római őrök barbár foglyokat hoznak a császár elé (a rajzból kimaradt; XXV. vége); menet eleje (X. eleje Marcus Aurelius gyalogosokkal és lovassággal indul egy rakparton (CVIII); a szarmatákat az előretörő rómaiak taszítják (CIX) Támadás a németek ellen (LXIII); főnökeiket elfogják (részben az oszlopon helyreállítva; LXIV)
Ismerje meg Giovanni Guerra további műveit

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Giovanni Guerra

A császár szeme láttára elpusztul egy szarmata falu (XCVIII. és IC eleje); a barbárok egy állványról néznek (CVI); Marcus Aurelius lovas német hírnököt fogad lóháton (CVII) A szarmaták alávetik magukat a császárnak (LVI); a rómaiak megtámadják a barbárokat (LII) Tábort építő római katonák (LXXXII vége); címet (LXXXIII.); A rómaiak pontonhídon átkelnek egy folyón (LXXXIV); nőket vesznek fogságba (LXXXV. eleje) A barbárok üdvözlik a császárt (CXIV.); A németeket és a szarmatákat hajóval viszik át a Dunán (Guerra másképp értelmezi; CXV) 32 példány a római Piazza Colonna Marcus Aurelius oszlopa után római lovasság (LXV); egy levágott fejet (Guerra fogolyként értelmez) és egy német foglyot a császár elé állítanak (LXVI.); A rómaiak előretörése (LXVII) A szarmata vezetőket meglepetés érte, házaikat pedig felgyújtják a rómaiak (CII); a légiósok és a császár érkezése (Guerra kihagyta) (CIII) Egy német település elpusztul (LXXI. vége); a menekülő németeket üldözik (LXXII); A nőket (nem a háború ábrázolja) és az állatokat elviszik (LXXIII) A barbár szökevényeket és állataikat kihozzák rejtekhelyükről (CXVI.); bal felső sarokban egy karton vége egy tekercssel (Guerra saját kiegészítése) Az ostromlott rómaiak erősítést kapnak a túloldalról (CIX vége, CX), a rómaiak a császárral menetelve; csónakokban a pajzsokat ökörszekereken húzzák át egy hídon Vége a császár menetének légiósaival és őreivel (XCIII. vége); a rómaiak tábort építettek (XCIV. eleje); a rómaiak menetben a császárral (XXXV / XXXVI) Az oszlop egy restaurált részének vége (XLVII); a szarmatákat a mocsárba kergetik (XLVIII); a rómaiak megtámadnak egy német (?) erődöt (LIV eleje) Római katonák csónakokkal átkelve egy folyón (nagyrészt helyreállítás; XXXIV)2; harcoló római katona (XXIV. végétől); A római őrök barbár foglyokat hoznak a császár elé (a rajzból kimaradt; XXV. vége); menet eleje (X. eleje Marcus Aurelius gyalogosokkal és lovassággal indul egy rakparton (CVIII); a szarmatákat az előretörő rómaiak taszítják (CIX) Támadás a németek ellen (LXIII); főnökeiket elfogják (részben az oszlopon helyreállítva; LXIV)
Ismerje meg Giovanni Guerra további műveit

Néhány a legnépszerűbb képek közül

Ámor, mint Victor Téli táj korcsolyázókkal és madárcsapdával, 1565 Szent Antal megkísértése, jobb oldali panel, egy halon lovagló házaspár részlete (lásd: 35965) Fekvő akt, 1917-18 Az evezősök reggelije Rain Steam and Speed, The Great Western Railway Kollázs fekete alapon Oroszlán tanulmányozása Rapallo, kilátás Portofino-ra. 1906 körül Rubin, arany és malachit, 1902, 1912. Vándorló árnyékok Meztelen nő az ágyban, 1914 körül Napfény a kék szobában Rózsák, avagy A művészfeleség a skageni kertben A Gare Saint-Lazare: A vonat érkezése, 1877
További műalkotások megjelenítése

Néhány a legnépszerűbb képek közül

Ámor, mint Victor Téli táj korcsolyázókkal és madárcsapdával, 1565 Szent Antal megkísértése, jobb oldali panel, egy halon lovagló házaspár részlete (lásd: 35965) Fekvő akt, 1917-18 Az evezősök reggelije Rain Steam and Speed, The Great Western Railway Kollázs fekete alapon Oroszlán tanulmányozása Rapallo, kilátás Portofino-ra. 1906 körül Rubin, arany és malachit, 1902, 1912. Vándorló árnyékok Meztelen nő az ágyban, 1914 körül Napfény a kék szobában Rózsák, avagy A művészfeleség a skageni kertben A Gare Saint-Lazare: A vonat érkezése, 1877
További műalkotások megjelenítése




Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.




Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Post.at DHL Express Quehenberger Cargoboard
Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Post.at DHL Express Quehenberger Cargoboard


               


Meisterdrucke 2747 Bewertungen auf ProvenExpert.com

(c) 2025 meisterdrucke.hu