Szcenográfia Gaetano Donizetti (1797-1848) „L

Szcenográfia Gaetano Donizetti (1797-1848) „L'elisir d'amore” (A szerelem elixírje) című operája II. felvonásának 2. jelenetéhez a milánói Teatro della Canobbiana 1832.05.12-i előadására. Alessandro Sanquirico (1777-1849) rajza

(Scenography for Scene 2 of Act II of the opera “L'elisir d'amore” (The elixir of love) by Gaetano Donizetti (1797-1848) for the performance at the Teatro della Canobbiana in Milan on 12/05/1832. Drawing by Alessandro Sanquirico (1777-1849))


Alessandro Sanquirico

€ 0.00
Enthält ??% MwSt.
   Kosárba helyezés
   Művészeti lenyomat konfigurálása
Keltezés nélküli  ·  drawing  ·  Kép azonosítója: 948628

Nem minősített művészek

Szcenográfia Gaetano Donizetti (1797-1848) „L'elisir d'amore” (A szerelem elixírje) című operája II. felvonásának 2. jelenetéhez a milánói Teatro della Canobbiana 1832.05.12-i előadására. Alessandro Sanquirico (1777-1849) rajza · Alessandro Sanquirico
zu Favoriten hinzufügen   Hozzáadás kedvencekhez    Falszín kiválasztása    Festmény megtekintése egy helyiségben AR/3D   Megtekintés 3D-ben/AR
0 Vélemények

Művészeti lenyomat konfigurálása

Képkeret

Anyag & Vakráma

Üveg & Paszpartu

Egyebek & Extra kiegészítők

 Konfiguráció mentése / összehasonlítása
Preview Icon

Összegzés

Gemälde
Veredelung
Keilrahmen
Museumslizenz

€ ???.??
(inkl. 20% MwSt)
   Kosárba helyezés

Produktionszeit: 2-4 Werktage
Bildschärfe: PERFEKT

Ha módosítani szeretné a fényerőt és a színt, vagy a kép egyedi kivágását szeretné elvégezni, örömmel végezzük el ezeket a változtatásokat további költségek nélkül. Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Alessandro Sanquirico

Csodálatos hely: a nagy palotaterem boltíves szcenográfia a Teatro Carcano 1829-es, Niccolo Antonio Zingarelli „Giulietta e Romeo” (Júlia és Rómeó) című operájának (1796) előadásához William Shakespeare „Rómeó és Júlia” című darabja után. Lith A gízai nagy piramis felfedezése Jules Ferrario „Le Costume Ancien et Moderne” című művéből, Gaetano Zancon (1771-1816) metszetével Irminsul temploma Vincenzo Bellini (1801 - 1835) „Norma” című operájában: Sanquirico szcenográfiája a milánói La Scala színházában 1833-ban tartott előadáshoz. Az Aegisthus-palota közönségterme, a milánói La Scala Színház Orestes című balettjének terve, 1826 A pompeji bazilika belseje, terv a Pompeji utolsó napja című operához, 1827. I. Ferdinánd (1793-1875), Lombardia-Velence királya, állami köntösben, a „Coronazione de SMIRA Ferdinando I, il Re del Regno Lombard-Venetia” című művéből, 1838-ban A Gynaeceum, Jules Ferrario „Le Costume Ancien et Moderne” című művéből, 1825 körül A tervezett Foro Bonaparte látképe, Milánó, 1800 körül Alessandro Sanquirico (1777-1849) szcenográfiája Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791) „Tito kegyelme” című művéhez 1819-ben a milánói La Scalába mászik, és a Jupiter-templom átriumát ábrázolja Stator Statore: Sextust megállítják; hogy megőrizze Viterlit I. Ferdinánd osztrák császár Lombardia-Venetó királyává koronázása a milai székesegyházban Kilátás a Kleófisz (Cleofide) királyi palota bejáratára, Poros király szeretőjére, akit Nagy Sándor szcenográfia győzött le a Metastase (Metastasio) „Alessandro Nell A Parthenon belseje, illusztráció Jules Ferrario „Le Costume Ancien ou Moderne” című művéből, metszett G. Castellini, Milánó 1821 (színes metszet) A Capulet család sírja (Capuleti) A Teatro Carcano 1829-es színházi előadásának szcenográfia Niccolo Antonio Zingarelli „Giulietta e Romeo” (Júlia és Rómeó) című operájának (1796) William Shakespeare „Rómeó és Júlia” című darabja után. Litográfia Jelenet Pacini „L A templomos lovagok sírjai, 1820-39 körül (akvatinta)
Ismerje meg Alessandro Sanquirico további műveit

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Alessandro Sanquirico

Csodálatos hely: a nagy palotaterem boltíves szcenográfia a Teatro Carcano 1829-es, Niccolo Antonio Zingarelli „Giulietta e Romeo” (Júlia és Rómeó) című operájának (1796) előadásához William Shakespeare „Rómeó és Júlia” című darabja után. Lith A gízai nagy piramis felfedezése Jules Ferrario „Le Costume Ancien et Moderne” című művéből, Gaetano Zancon (1771-1816) metszetével Irminsul temploma Vincenzo Bellini (1801 - 1835) „Norma” című operájában: Sanquirico szcenográfiája a milánói La Scala színházában 1833-ban tartott előadáshoz. Az Aegisthus-palota közönségterme, a milánói La Scala Színház Orestes című balettjének terve, 1826 A pompeji bazilika belseje, terv a Pompeji utolsó napja című operához, 1827. I. Ferdinánd (1793-1875), Lombardia-Velence királya, állami köntösben, a „Coronazione de SMIRA Ferdinando I, il Re del Regno Lombard-Venetia” című művéből, 1838-ban A Gynaeceum, Jules Ferrario „Le Costume Ancien et Moderne” című művéből, 1825 körül A tervezett Foro Bonaparte látképe, Milánó, 1800 körül Alessandro Sanquirico (1777-1849) szcenográfiája Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791) „Tito kegyelme” című művéhez 1819-ben a milánói La Scalába mászik, és a Jupiter-templom átriumát ábrázolja Stator Statore: Sextust megállítják; hogy megőrizze Viterlit I. Ferdinánd osztrák császár Lombardia-Venetó királyává koronázása a milai székesegyházban Kilátás a Kleófisz (Cleofide) királyi palota bejáratára, Poros király szeretőjére, akit Nagy Sándor szcenográfia győzött le a Metastase (Metastasio) „Alessandro Nell A Parthenon belseje, illusztráció Jules Ferrario „Le Costume Ancien ou Moderne” című művéből, metszett G. Castellini, Milánó 1821 (színes metszet) A Capulet család sírja (Capuleti) A Teatro Carcano 1829-es színházi előadásának szcenográfia Niccolo Antonio Zingarelli „Giulietta e Romeo” (Júlia és Rómeó) című operájának (1796) William Shakespeare „Rómeó és Júlia” című darabja után. Litográfia Jelenet Pacini „L A templomos lovagok sírjai, 1820-39 körül (akvatinta)
Ismerje meg Alessandro Sanquirico további műveit

Néhány a legnépszerűbb képek közül

Szentháromság (Troitsa) A lázadó angyalok bukása A csók Holdfelkelés a tenger mellett Napóleon átkelt az Alpokon 1800. május 20-án Rózsák pezsgőspohárban, 1873 Wyk auf Fohr, a Wyk Steam Shipping Companyt reklámozó plakát, 1897 Metsző vonalak, 1923 Virágok vázája Kréta sziklák Rügenen Búzamező zivatarfelhők alatt, 1890 Összetétel 8. 1923 Tibet. Himalája, 1933 Connecticuton kívül, Newport, 1904 A vádat hirdető fehér nyúl trombitával és tekercssel Lewis Carroll „Alice Csodaországban” című művéből, amely először 1865-ben jelent meg
További műalkotások megjelenítése

Néhány a legnépszerűbb képek közül

Szentháromság (Troitsa) A lázadó angyalok bukása A csók Holdfelkelés a tenger mellett Napóleon átkelt az Alpokon 1800. május 20-án Rózsák pezsgőspohárban, 1873 Wyk auf Fohr, a Wyk Steam Shipping Companyt reklámozó plakát, 1897 Metsző vonalak, 1923 Virágok vázája Kréta sziklák Rügenen Búzamező zivatarfelhők alatt, 1890 Összetétel 8. 1923 Tibet. Himalája, 1933 Connecticuton kívül, Newport, 1904 A vádat hirdető fehér nyúl trombitával és tekercssel Lewis Carroll „Alice Csodaországban” című művéből, amely először 1865-ben jelent meg
További műalkotások megjelenítése


Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2023 meisterdrucke.hu