Apám, B.Th. Dietrich-Dirschau festőművész műtermében tanultam a gyönyörű hanzavárosban, Lübeckben. Én vagyok az utolsó ilyen fajta, mert alig van olyan stúdió, ahol még mindig van képzés. Nagyon korán elmentem egy "vándorútra", és a fél világot bejártam. A Húsvét-sziget és a Földközi-tenger körüli kultúrák, elsősorban Törökország, különösen érdekeltek. Több egyéni kiállításom és részvételem volt, mint amennyit itt fel tudnék sorolni; festményeim és egyéb munkáim minden kontinensen képviseltetik magukat. Voltak és vannak problémáim a művészeti szakmával. Ezért nem akartam beilleszkedni a művészeti világ főáramába. Ennek ellenére el tudtam adni a munkáimat. Vita brevis - Ars longa - volt tanárom mottója, ami most a festőállványom fölé is ki van írva. A fiatal kollégáknak azt tanácsolom: egy eladatlan mű továbbra is örömet okoz, egy rosszul eladott csak szomorúságot.
Apám, B.Th. Dietrich-Dirschau festőművész műtermében tanultam a gyönyörű hanzavárosban, Lübeckben. Én vagyok az utolsó ilyen fajta, mert alig van olyan stúdió, ahol még mindig van képzés. Nagyon korán elmentem egy "vándorútra", és a fél világot bejártam. A Húsvét-sziget és a Földközi-tenger körüli kultúrák, elsősorban Törökország, különösen érdekeltek. Több egyéni kiállításom és részvételem volt, mint amennyit itt fel tudnék sorolni; festményeim és egyéb munkáim minden kontinensen képviseltetik magukat. Voltak és vannak problémáim a művészeti szakmával. Ezért nem akartam beilleszkedni a művészeti világ főáramába. Ennek ellenére el tudtam adni a munkáimat. Vita brevis - Ars longa - volt tanárom mottója, ami most a festőállványom fölé is ki van írva. A fiatal kollégáknak azt tanácsolom: egy eladatlan mű továbbra is örömet okoz, egy rosszul eladott csak szomorúságot.
Oldal 1 / 1