A flamand művészet lenyűgöző világába merülve elmerülünk a kiemelkedő művész, Thomas de Keyser életrajzában, aki 1596 és 1667 között szerzett nevet magának Hollandiában. A maga idejében a legkeresettebb portréfestő hírnevét élvezte, mígnem egy bizonyos Rembrandt az 1630-as években háttérbe szorította a csillagát. De Keyser hatása Rembrandtra azonban félreérthetetlen volt, olyannyira, hogy de Keyser néhány művét tévesen a legendás Rembrandtnak tulajdonították. Az ilyen műalkotások műnyomatként való reprodukálása megtisztelő feladat, amelyet cégünk lelkesen és odaadással vállal.
Thomas de Keyser nemcsak örökölte művészi tehetségét, hanem háttere és környezete is felkészítette erre. Az építész és szobrászművész Hendrik de Keyser fia, a tehetséges Pieter és William de Keyser testvére, művészettel és kreativitással teli környezetben nőtt fel. Művészi stílusát és fejlődését az olyan festőmesterek közelsége, mint a MŰVÉSZ3 és a MŰVÉSZ4, valamint a MŰVÉSZ5 és a MŰVÉSZ6 műveinek megismerése alakította. De Keyser életét azonban nemcsak az ecsetek és a festékek határozták meg. Az 1640-ben kötött második házassága és öt gyermeke születése, akiket remonstranti névre kereszteltek, alakította magánéletét. Fiatalabb testvére, Willem az építész Jacob van Campen építészmérnökkel dolgozott a városháza tervein, mielőtt Angliába utazott és pénzügyi válságba került. Annak ellenére, hogy intenzíven részt vett a petitgránit-kereskedelemben, amelyet eladott a testvérének, Pieternek, de Keyser mindig talált időt a festészetre. A művészethez való visszatérését számos műve dokumentálja, köztük a Nauszikaát a tengerparton Odüsszeusszal találkozó Nauszikaa ábrázolása.
A karakteres kifejezésmód és a mesteri technika miatt jellegzetes de Keyser festményei ma már a világ tekintélyes múzeumaiban találhatók, többek között az amszterdami Rijksmuseumban, a párizsi Louvre-ban és a New York-i Metropolitan Museum of Artban. Az olyan művek, mint például a Marie de Medici üdvözlésére 1638-ban összegyűlt négy amszterdami polgármester életnagyságú portréi egy lenyűgöző gyűjtemény kiemelkedő darabjai, amelyek kiváló minőségű anyagon, képzőművészeti nyomatként reprodukálva méltóak a művészhez. A portrékon különösen szembeötlő az intenzív arany csillogás és a Rembrandt-féle chiaroscuro használata. Miközben ezekről a lenyűgöző művekről művészi nyomatokat készítünk, felelősséget és kiváltságot érzünk arra, hogy Thomas de Keyser művészetét a maga ragyogásában és összetettségében ünnepeljük. Minden egyes általunk készített nyomat nemcsak egy műalkotás reprodukciója, hanem egyben tisztelgés is a holland festészet egyik legkiemelkedőbb művésze előtt, akinek tehetsége és hatása még ma is visszhangzik munkáiban. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon hozzánk és ünnepelje e jelentős művész munkásságát kiváló minőségű műnyomatainkon keresztül.
A flamand művészet lenyűgöző világába merülve elmerülünk a kiemelkedő művész, Thomas de Keyser életrajzában, aki 1596 és 1667 között szerzett nevet magának Hollandiában. A maga idejében a legkeresettebb portréfestő hírnevét élvezte, mígnem egy bizonyos Rembrandt az 1630-as években háttérbe szorította a csillagát. De Keyser hatása Rembrandtra azonban félreérthetetlen volt, olyannyira, hogy de Keyser néhány művét tévesen a legendás Rembrandtnak tulajdonították. Az ilyen műalkotások műnyomatként való reprodukálása megtisztelő feladat, amelyet cégünk lelkesen és odaadással vállal.
Thomas de Keyser nemcsak örökölte művészi tehetségét, hanem háttere és környezete is felkészítette erre. Az építész és szobrászművész Hendrik de Keyser fia, a tehetséges Pieter és William de Keyser testvére, művészettel és kreativitással teli környezetben nőtt fel. Művészi stílusát és fejlődését az olyan festőmesterek közelsége, mint a MŰVÉSZ3 és a MŰVÉSZ4, valamint a MŰVÉSZ5 és a MŰVÉSZ6 műveinek megismerése alakította. De Keyser életét azonban nemcsak az ecsetek és a festékek határozták meg. Az 1640-ben kötött második házassága és öt gyermeke születése, akiket remonstranti névre kereszteltek, alakította magánéletét. Fiatalabb testvére, Willem az építész Jacob van Campen építészmérnökkel dolgozott a városháza tervein, mielőtt Angliába utazott és pénzügyi válságba került. Annak ellenére, hogy intenzíven részt vett a petitgránit-kereskedelemben, amelyet eladott a testvérének, Pieternek, de Keyser mindig talált időt a festészetre. A művészethez való visszatérését számos műve dokumentálja, köztük a Nauszikaát a tengerparton Odüsszeusszal találkozó Nauszikaa ábrázolása.
A karakteres kifejezésmód és a mesteri technika miatt jellegzetes de Keyser festményei ma már a világ tekintélyes múzeumaiban találhatók, többek között az amszterdami Rijksmuseumban, a párizsi Louvre-ban és a New York-i Metropolitan Museum of Artban. Az olyan művek, mint például a Marie de Medici üdvözlésére 1638-ban összegyűlt négy amszterdami polgármester életnagyságú portréi egy lenyűgöző gyűjtemény kiemelkedő darabjai, amelyek kiváló minőségű anyagon, képzőművészeti nyomatként reprodukálva méltóak a művészhez. A portrékon különösen szembeötlő az intenzív arany csillogás és a Rembrandt-féle chiaroscuro használata. Miközben ezekről a lenyűgöző művekről művészi nyomatokat készítünk, felelősséget és kiváltságot érzünk arra, hogy Thomas de Keyser művészetét a maga ragyogásában és összetettségében ünnepeljük. Minden egyes általunk készített nyomat nemcsak egy műalkotás reprodukciója, hanem egyben tisztelgés is a holland festészet egyik legkiemelkedőbb művésze előtt, akinek tehetsége és hatása még ma is visszhangzik munkáiban. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon hozzánk és ünnepelje e jelentős művész munkásságát kiváló minőségű műnyomatainkon keresztül.
Oldal 1 / 1