Élje át Ford Madox Brown szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.


Tekintse meg a műalkotásokat most!


Österreichische Kunstmanufaktur

Élje át Ford Madox Brown szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.

Tekintse meg a műalkotásokat most!
Ford Madox Brown
Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Österreichische Kunstmanufaktur Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Ford Madox Brown

Ford Madox Brown

   •   Pre Raffaelites   •   Wikipedia: Ford Madox Brown

Ford Madox Brown brit festő elégedetlenül, szinte duzzadó ajkakkal néz ránk egyik leghíresebb festményéről. "Az utolsó Anglia" (1852-55) című művéhez nemcsak ő maga, hanem második felesége, Emma és kislányuk, Catherine Emily is modellként szolgált. Miközben a szőke lány huncutul kikukucskál a nő háta mögül, és beleharap egy almába, a feleség vágyakozva néz a távolba. A hajó, amelyben ül, ringatózik a hullámokon, esik az eső és hideg van. Dover fehér sziklái lassan eltűnnek a távolban.

Annak érdekében, hogy ezeket a pontos arckifejezéseket ábrázolni tudja, Madox Brown a családját rossz időben kint ültette ki modellnek. Így természetesen rendkívül élethűen tudta visszaadni felesége szomorú arckifejezését. És úgy tűnik, még maga a festő is elvesztette vidámságát az angol esős időben. A festőnek ez a szinte szélsőségesen naturalista és realista ábrázolásra való törekvése közös volt a preraffaelita művészekkel, akik a 19. század közepén nagy port kavartak Angliában. Ez a művészcsoport, amelynek mozgatórugója a festő és költő Dante Gabriel Rossetti volt, műveiben is mindenáron hű akart maradni a természethez, azt minden részletében megfesteni. Ford Madox Ford már korán megmutatta ezt a realisztikus és élethű ábrázolás iránti érdeklődést. Már az 1840-es években holttesteket tanulmányozott a University College Londonban, hogy megismerje az emberi testet, és végül úgy tudja megfesteni, ahogyan az valójában van. Realista festészeti stílusa miatt ezért Adolph Menzel német festőhöz hasonlítják, akit a 19. században a realizmus meghatározó művészének tartanak. Ford Madox Brown történelmi témájú festményeket készített, de korának témáit is megörökítette a vásznon. Mivel ő maga is nagyon szociálisan elkötelezett volt, egyes műveiben kortárs társadalmi problémákkal és gondokkal is foglalkozik.

Ford Madox Brownt szoros, hosszú távú barátság fűzte Dante Gabriel Rossetti-hez. Első házasságából származó legidősebb lánya, Emma Lucy egy ideig a Rossetti családdal élt, és végül Dante bátyjához ment feleségül. Művészileg azonban Ford Madox Brown és Dante Gabriel Rossetti nem mindig értett egyet. 1848-ban Rossetti rövid ideig Ford Madox Brown tanítványa volt, aki festészetet tanított neki. A szabad szellemű Rossetti azonban végül nem tudott megbékélni a Madox Brown által képviselt régi, akadémikus tanítási módszerekkel. A preraffaeliták vezetőjeként Rossetti éppen ezt az akadémikus festészetet utasította el. Talán ez volt az egyik oka annak, hogy Ford Madox Brown nem csatlakozott ehhez a művészcsoporthoz. Független akart maradni, nem akart manifesztumhoz kötődni, és azt és úgy festeni, amit és ahogyan ő akart. Madox Brown azonban átvette a preraffaelitáktól az élénken ragyogó színek használatát.

Ford Madox Brown

Ford Madox Brown
   •   Pre Raffaelites   •   Wikipedia: Ford Madox Brown

Ford Madox Brown brit festő elégedetlenül, szinte duzzadó ajkakkal néz ránk egyik leghíresebb festményéről. "Az utolsó Anglia" (1852-55) című művéhez nemcsak ő maga, hanem második felesége, Emma és kislányuk, Catherine Emily is modellként szolgált. Miközben a szőke lány huncutul kikukucskál a nő háta mögül, és beleharap egy almába, a feleség vágyakozva néz a távolba. A hajó, amelyben ül, ringatózik a hullámokon, esik az eső és hideg van. Dover fehér sziklái lassan eltűnnek a távolban.

Annak érdekében, hogy ezeket a pontos arckifejezéseket ábrázolni tudja, Madox Brown a családját rossz időben kint ültette ki modellnek. Így természetesen rendkívül élethűen tudta visszaadni felesége szomorú arckifejezését. És úgy tűnik, még maga a festő is elvesztette vidámságát az angol esős időben. A festőnek ez a szinte szélsőségesen naturalista és realista ábrázolásra való törekvése közös volt a preraffaelita művészekkel, akik a 19. század közepén nagy port kavartak Angliában. Ez a művészcsoport, amelynek mozgatórugója a festő és költő Dante Gabriel Rossetti volt, műveiben is mindenáron hű akart maradni a természethez, azt minden részletében megfesteni. Ford Madox Ford már korán megmutatta ezt a realisztikus és élethű ábrázolás iránti érdeklődést. Már az 1840-es években holttesteket tanulmányozott a University College Londonban, hogy megismerje az emberi testet, és végül úgy tudja megfesteni, ahogyan az valójában van. Realista festészeti stílusa miatt ezért Adolph Menzel német festőhöz hasonlítják, akit a 19. században a realizmus meghatározó művészének tartanak. Ford Madox Brown történelmi témájú festményeket készített, de korának témáit is megörökítette a vásznon. Mivel ő maga is nagyon szociálisan elkötelezett volt, egyes műveiben kortárs társadalmi problémákkal és gondokkal is foglalkozik.

Ford Madox Brownt szoros, hosszú távú barátság fűzte Dante Gabriel Rossetti-hez. Első házasságából származó legidősebb lánya, Emma Lucy egy ideig a Rossetti családdal élt, és végül Dante bátyjához ment feleségül. Művészileg azonban Ford Madox Brown és Dante Gabriel Rossetti nem mindig értett egyet. 1848-ban Rossetti rövid ideig Ford Madox Brown tanítványa volt, aki festészetet tanított neki. A szabad szellemű Rossetti azonban végül nem tudott megbékélni a Madox Brown által képviselt régi, akadémikus tanítási módszerekkel. A preraffaeliták vezetőjeként Rossetti éppen ezt az akadémikus festészetet utasította el. Talán ez volt az egyik oka annak, hogy Ford Madox Brown nem csatlakozott ehhez a művészcsoporthoz. Független akart maradni, nem akart manifesztumhoz kötődni, és azt és úgy festeni, amit és ahogyan ő akart. Madox Brown azonban átvette a preraffaelitáktól az élénken ragyogó színek használatát.





Ford Madox Brown legnépszerűbb munkái

Ezek a műalkotások különösen népszerűek vásárlóink körében.

Jesus Washing Peter's Feet
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

The Last of England
1852 |

Kép kiválasztása

John Kay, Inventor of the Fly Sh...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown legnépszerűbb munkái

Ezek a műalkotások különösen népszerűek vásárlóink körében.


Ismerje meg Ford Madox Brown további műveit

Ismerje meg Ford Madox Brown további műveit

242 talált műalkotás
Rendezés

Szűrőbeállítások

Megjelenítési beállíások

Ford Madox Brown
Romeo and Juliet
1867 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Male Nude
1847 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
John Kay Inventor of the Fly Shu...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Seeds and Fruit of English P...
1845 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Portrait- Head Study of Daniel C...
1848 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
`Take your Son, Sir
undatiert |

Kép kiválasztása

Dante Gabriel Rossetti
Beata Beatrix, 1877
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Stages of Cruelty, 1890
1890 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Pretty Baa-Lambs, 1859.
1859 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Last Look at England
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The opening of the Bridgewater C...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Irish Girl
1860 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Archangel Michael, 1862 (stained...
1862 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Jacob and Joseph's Coat, 1871 (p...
1871 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Death of Sir Tristan, from '...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Male Nude
1846 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Portrait- Head Study of Daniel C...
1848 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Haydee discovering the body of D...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
An English Autumn Afternoon, 185...
1854 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Cordelia and King Lear
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
'Work'
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Academic nude Study, half-length...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Das Heufeld
1855 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
King Lear, c. 1860.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Philip Webb
Cartoon for a Stained Glass Wind...
1862 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Romeo and Juliet, 1876 (pen und ...
1876 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The First Translation of the Bib...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Cordelia's Portion, 1867-75
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Death of Sir Tristram, 1863 (wc ...
1863 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Dream of Sardanapalus
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Work, 1863
1863 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Waiting- an English fireside of ...
1851 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Work, 1863.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Byron´s Dream
1889 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Study for the painting 'Work', c...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The First Translation of the Bib...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Body of Harold brought befor...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
'View from Shorn Ridgway, Kent',...
1849 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
'Work'
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
'Work'
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
'Elijah Restoring the Widow's So...
1943 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Pretty Baa-Lambs, 1852
1852 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Last of England, 1860
1860 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Geoffrey Chaucer at the court of...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
 
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Work: Workman with Carnation in ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Chaucer, Samen und Früchte / Brown
1380 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Portrait of William Shakespeare ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
First Rough Sketch For 'Work' (C...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Self Portrait, 1877
1877 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Wycliffe reading is his translat...
1848 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Portrait of William Shakespeare ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Finding of Don Juan by Haidee
1873 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
 
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Study for the painting 'Work', c...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Dalton collecting Marsh Gas, ill...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Dalton Collecting Marsh Fire Gas
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Ascension (oil on canvas)
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Finding of Don Juan by Haide...
1878 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Archangel Uriel, 1862 (stained g...
1862 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Ascension (oil)
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
 
1846 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Cordelia's Portion, c.1867-75
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Romeo and Juliet
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Nosegay, 1865
1865 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Chaucer at the court of Edward III
1847 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
An English Autumn Afternoon
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Establishment of the Flemish...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Study of a Greyhound, mid 19th c...
1840 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Manfred in the Chamois Hunters H...
1850 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
 
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Chaucer at the Court of Edward I...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Family Group (The Bromley Family...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The finding of Don Juan by Haidée
1869 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Elijah restoring the Widow's Son...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Death of Sir Tristram (oil o...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Emma Madox Brown (1829-90) 1869 ...
1869 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Coat of Many Colours
1864 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Opening of the Bridgewater C...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Last of England, 1855, 1912
1855 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Christ Sees the Disciples Labour...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Chaucer at the Court of Edward I...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Prisoner of Chillon Entreati...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Entombment
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
The Last of England
1852 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Portrait of Miss Iza Duffus Hardy
1872 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
Zachariah, cartoon for stained g...
1872 |

Kép kiválasztása

Ford Madox Brown
King Renes Honeymoon (wc on paper)
1864 |

Kép kiválasztása


Oldal 1 / 3



Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2025 meisterdrucke.hu