A holland mesterek palettáján Arent de Gelder története bontakozik ki, egy figyelemre méltó művészé, aki a holland aranykor közepén hagyott nyomot. Az 1645. október 26-án Dordrechtben született Gelder, ahol 1727 augusztusában az utolsó lélegzetvételét is tette, mélyen elmerült hazája gazdag kultúrájában.
Joan Aertsz "Jan" de Gelder - aki a Nyugat-indiai Társaság szolgálatában töltötte napjait - és Maria Lotterus fia, Arent az üzlet és a vállalkozás világába született. Ő azonban úgy döntött, hogy a saját útját követi - egy olyan utat, amelyet festékek, ecsetek és vásznak jeleznek. Gyermekkorában, 1656 és 1662 között hat évet töltött tanoncként az Samuel van Hoogstraten-nél, mielőtt megtette a döntő lépést, és Amszterdamba költözött. Ott abban a kiváltságban részesült, hogy a Hollandia által valaha is kitermelt egyik legnagyobb festő, Rembrandt mestere alatt dolgozhatott. Rembrandt tanítványa, Gelder az utolsók között volt, akiket ez a mester képzett ki. Tőle tanulta meg, hogy történelmi képeket és portrékat fessen mesterének összetéveszthetetlen stílusában. Egyik legkorábbi műve, az 1671-ben készült Ecce Homo című festménye tükrözi, hogy Rembrandt milyen mély hatást gyakorolt művészi fejlődésére. De nem a festészet volt az egyetlen tehetsége.
Arent de Gelder művei tovább élnek műnyomatainkban, amelyek ugyanazt az eleganciát és gazdagságot sugározzák, mint az eredeti festményei. Képessége, hogy elmeséljen egy történetet, és azt vászonra vigye, minden egyes nyomatunkban életre kel. Megtiszteltetés számunkra, hogy megőrizhetjük ennek a figyelemre méltó művésznek az örökségét, és új közönséghez juttathatjuk el műveit. Kiváló minőségű nyomataink Arent de Gelder képességei és tehetsége előtt tisztelegnek, és arra szolgálnak, hogy tovább meséljék nagyszerű történetét és örökségét.
A holland mesterek palettáján Arent de Gelder története bontakozik ki, egy figyelemre méltó művészé, aki a holland aranykor közepén hagyott nyomot. Az 1645. október 26-án Dordrechtben született Gelder, ahol 1727 augusztusában az utolsó lélegzetvételét is tette, mélyen elmerült hazája gazdag kultúrájában.
Joan Aertsz "Jan" de Gelder - aki a Nyugat-indiai Társaság szolgálatában töltötte napjait - és Maria Lotterus fia, Arent az üzlet és a vállalkozás világába született. Ő azonban úgy döntött, hogy a saját útját követi - egy olyan utat, amelyet festékek, ecsetek és vásznak jeleznek. Gyermekkorában, 1656 és 1662 között hat évet töltött tanoncként az Samuel van Hoogstraten-nél, mielőtt megtette a döntő lépést, és Amszterdamba költözött. Ott abban a kiváltságban részesült, hogy a Hollandia által valaha is kitermelt egyik legnagyobb festő, Rembrandt mestere alatt dolgozhatott. Rembrandt tanítványa, Gelder az utolsók között volt, akiket ez a mester képzett ki. Tőle tanulta meg, hogy történelmi képeket és portrékat fessen mesterének összetéveszthetetlen stílusában. Egyik legkorábbi műve, az 1671-ben készült Ecce Homo című festménye tükrözi, hogy Rembrandt milyen mély hatást gyakorolt művészi fejlődésére. De nem a festészet volt az egyetlen tehetsége.
Arent de Gelder művei tovább élnek műnyomatainkban, amelyek ugyanazt az eleganciát és gazdagságot sugározzák, mint az eredeti festményei. Képessége, hogy elmeséljen egy történetet, és azt vászonra vigye, minden egyes nyomatunkban életre kel. Megtiszteltetés számunkra, hogy megőrizhetjük ennek a figyelemre méltó művésznek az örökségét, és új közönséghez juttathatjuk el műveit. Kiváló minőségű nyomataink Arent de Gelder képességei és tehetsége előtt tisztelegnek, és arra szolgálnak, hogy tovább meséljék nagyszerű történetét és örökségét.
Oldal 1 / 1