Az enteriőrfestészet olyan festészeti műfaj, amely a belső terek ábrázolására összpontosít. Mesterséges fénnyel megvilágított vagy az ablakon keresztül beáradó égbolt nappali játékától megvilágított bútorozott szobák. A szobák ábrázolása évszázadok óta a művészet szerves részét képezi, de bizonyos divatoknak is alá van vetve. Népszerűsége az évszázadok során változott. A holland festészet fénykorában a szobák ábrázolásai nagy keresletnek örvendtek. Vincent van Gogh hozta vissza őket a művészeti érdeklődés középpontjába az elhagyatott szobák megfestésével. A művekben közös egyfajta hűvösség; ritkán vannak olyan helyek, amelyek megfelelnek a biztonság mai felfogásának. Susan Ryder a modern korba vitte a belsőépítészetet. Olyan tereket hoz létre, amelyek meghívást nyújtanak az életbe való belépésre és részvételre. A pazar bútorzat a melegség érzetét kelti. Egy terített asztal gőzölgő teáscsészékkel vagy egy vendégszerető elrendezés a nyári kertben felkelti a csatlakozási vágyat. Susan enteriőrjei megelevenednek, és bár a lakók ritkán láthatók, felébred a vágy, hogy találkozzunk velük.
Susan Ryder mestere a fénnyel való játéknak. A lámpák és a kandallóban lobogó tűz fénye átváltoztatja a falak és a bútorok színét. A folyosókat hűvös napfény világítja meg, amikor a fény a nyitott ajtó résén át beesik. Ezek az apró részletek teszik a belső tereket olyan kedvesekké. A véletlenszerűen kinyíló ajtók, egy eldobott kabát vagy egy kinyitott kártyapakli azt a benyomást kelti, hogy a lakók csak rövid időre hagyták el a szobát, és bármelyik pillanatban visszatérhetnek. A festő finom ecsetvonásokkal dolgozik, hogy olyan felületeket hozzon létre, amelyek felfedik a finom szövetek textúráját, és a bútoroknak az élet és a szeretet patináját adják. Susan Ryder a belső fényt tekinti a legnagyobb inspirációs forrásának. Azokban az időkben, amelyek a világot visszahozták a hazai környezetbe, Susan művészi energiát merített. A végtelennek tűnő idő érzése, a családi otthont élettel megtöltő terek és a hazai fény határtalan élménye kreatív fázist indított el.
A személyes munkák mellett Susan Ryder keresett portréfestő is. A festő inkább személyes környezetben ábrázol. Portréi azokat a jó érzéssel teli pillanatokat sugározzák, amelyeket a festett személy a festmény készítése közben érzett. Susan szeret utazni a portréfotózáshoz, és megismerkedni a modell otthonával. Több napig tart, és az eredmény a személyiség általános benyomása. Susan portréi empatikusak, és arról a nagy szenvedélyről tanúskodnak, amellyel a művésznő dolgozik. Alakításai felkeltették a királyi család figyelmét. Susan Ryder Károly herceg megbízásából megfestette Lady Diana portréját, majd a későbbi években Erzsébet királynőt is. Top
Az enteriőrfestészet olyan festészeti műfaj, amely a belső terek ábrázolására összpontosít. Mesterséges fénnyel megvilágított vagy az ablakon keresztül beáradó égbolt nappali játékától megvilágított bútorozott szobák. A szobák ábrázolása évszázadok óta a művészet szerves részét képezi, de bizonyos divatoknak is alá van vetve. Népszerűsége az évszázadok során változott. A holland festészet fénykorában a szobák ábrázolásai nagy keresletnek örvendtek. Vincent van Gogh hozta vissza őket a művészeti érdeklődés középpontjába az elhagyatott szobák megfestésével. A művekben közös egyfajta hűvösség; ritkán vannak olyan helyek, amelyek megfelelnek a biztonság mai felfogásának. Susan Ryder a modern korba vitte a belsőépítészetet. Olyan tereket hoz létre, amelyek meghívást nyújtanak az életbe való belépésre és részvételre. A pazar bútorzat a melegség érzetét kelti. Egy terített asztal gőzölgő teáscsészékkel vagy egy vendégszerető elrendezés a nyári kertben felkelti a csatlakozási vágyat. Susan enteriőrjei megelevenednek, és bár a lakók ritkán láthatók, felébred a vágy, hogy találkozzunk velük.
Susan Ryder mestere a fénnyel való játéknak. A lámpák és a kandallóban lobogó tűz fénye átváltoztatja a falak és a bútorok színét. A folyosókat hűvös napfény világítja meg, amikor a fény a nyitott ajtó résén át beesik. Ezek az apró részletek teszik a belső tereket olyan kedvesekké. A véletlenszerűen kinyíló ajtók, egy eldobott kabát vagy egy kinyitott kártyapakli azt a benyomást kelti, hogy a lakók csak rövid időre hagyták el a szobát, és bármelyik pillanatban visszatérhetnek. A festő finom ecsetvonásokkal dolgozik, hogy olyan felületeket hozzon létre, amelyek felfedik a finom szövetek textúráját, és a bútoroknak az élet és a szeretet patináját adják. Susan Ryder a belső fényt tekinti a legnagyobb inspirációs forrásának. Azokban az időkben, amelyek a világot visszahozták a hazai környezetbe, Susan művészi energiát merített. A végtelennek tűnő idő érzése, a családi otthont élettel megtöltő terek és a hazai fény határtalan élménye kreatív fázist indított el.
A személyes munkák mellett Susan Ryder keresett portréfestő is. A festő inkább személyes környezetben ábrázol. Portréi azokat a jó érzéssel teli pillanatokat sugározzák, amelyeket a festett személy a festmény készítése közben érzett. Susan szeret utazni a portréfotózáshoz, és megismerkedni a modell otthonával. Több napig tart, és az eredmény a személyiség általános benyomása. Susan portréi empatikusak, és arról a nagy szenvedélyről tanúskodnak, amellyel a művésznő dolgozik. Alakításai felkeltették a királyi család figyelmét. Susan Ryder Károly herceg megbízásából megfestette Lady Diana portréját, majd a későbbi években Erzsébet királynőt is. Top
Oldal 1 / 1