Élje át Peter Nicolai Arbo szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.


Tekintse meg a műalkotásokat most!


Österreichische Kunstmanufaktur

Élje át Peter Nicolai Arbo szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.

Tekintse meg a műalkotásokat most!
Peter Nicolai Arbo
Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Österreichische Kunstmanufaktur Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek

Peter Nicolai Arbo

Jeges, sötét téli vihar dübörög a földön, és vele együtt az égen egy kezelhetetlenül komor, mitológiai lovas horda, ősrégi íjjal és nyíllal vagy tőrrel felfegyverkezve, asszonyokat hajuknál fogva magukhoz rántva. Amikor 1872-ben Koppenhágában bemutatták Peter Nicolai Arbo "Åsgårdsreien" ("Odin vadászata") című képét, a festmény, akárcsak maga Arbo, nem tartozott az avantgárdhoz, és a műkritikusok sem voltak elragadtatva. A műalkotás mégis híres lett.

Norvégia mint független állam még nem is létezett, amikor Peter Nicolai Arbo (1831 - 1892) élt. Miután évszázadokig Dániához tartozott, a dán király 1814-ben átengedte az országot Svédországnak, ami rendkívül népszerűtlen lépés volt az ország norvég részein. Arbo, aki a düsseldorfi művészeti akadémián tanult és sokáig Párizsban élt, gyakran ábrázolt jeleneteket az úgynevezett északi-germán mitológiából, és festményeivel a korszellemet találta el. A norvég tájképek és "jellegzetesen norvég" jelenetek (zsánerfestészet) festészetéhez hasonlóan a pogány, észak-európai mitológia ábrázolása és felmagasztalása is fontos szerepet játszott a 19. században a sajátos norvég nemzeti érzés kialakításában - ahogy egyébként az önálló nyelv kialakítása is, hiszen a norvég nyelv akkoriban még nem létezett, és csak a 19. század folyamán jött létre az országra jellemző dialektusok hangsúlyozásával és a régi norvég szövegek, köztük a régi északi mondák és mesék bevonásával. A legendás múlt idealizálása és az identitásképző közösség - a nemzet - keresése és kialakítása jellemző volt a "norvég nemzeti romantikára", amelynek áramlatai 1850 körül uralták Norvégia kulturális életét. A kulturális elit számára Peter Nicolai Arbo tehát inkább "későn érkező" volt, amikor többek között az Åsgårdsreien című "Vadászatával" az óészaki mondakincset természetes, hősies norvég életérzésként, nagy pátosszal állította színpadra. Ez azonban nem csökkentette népszerűségét, és ma számos képe az oslói "Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design", a Norvég Nemzeti Múzeum nagy gyűjteményének része.

A műkritikusok sem látták előre, hogy Peter Nicolai Arbo műve több mint egy évszázaddal később ismét kiemelt szerepet fog játszani: "A vadászat", az égen vad hordaként űző északi istenek vihara a folk és különösen a metál 1980-as évekbeli felemelkedésével a zenében is népszerű témává vált. És itt Peter Nicolai Arbo "Åsgårdsreien"-je ismét kiemelt szerepet játszott: 1988-ban a svéd metálzenekar, a Bathory tette a "Blood Fire Death" című album borítóképévé, amely a pagan és a black metal fejlődésének egyik kulcslemeze volt, és az egyik legkorábbi példája annak, hogy nem csak az észak-európai mondavilágból származó "vadászat" tematizálása történt meg. Élete utolsó éveiben Peter Nicolai Arbo Christianában élt - egy olyan városban, amely csak jóval Norvégia függetlenné válása (1905) után, 1924-ben kapta mai nevét: Oslo.

Peter Nicolai Arbo

Jeges, sötét téli vihar dübörög a földön, és vele együtt az égen egy kezelhetetlenül komor, mitológiai lovas horda, ősrégi íjjal és nyíllal vagy tőrrel felfegyverkezve, asszonyokat hajuknál fogva magukhoz rántva. Amikor 1872-ben Koppenhágában bemutatták Peter Nicolai Arbo "Åsgårdsreien" ("Odin vadászata") című képét, a festmény, akárcsak maga Arbo, nem tartozott az avantgárdhoz, és a műkritikusok sem voltak elragadtatva. A műalkotás mégis híres lett.

Norvégia mint független állam még nem is létezett, amikor Peter Nicolai Arbo (1831 - 1892) élt. Miután évszázadokig Dániához tartozott, a dán király 1814-ben átengedte az országot Svédországnak, ami rendkívül népszerűtlen lépés volt az ország norvég részein. Arbo, aki a düsseldorfi művészeti akadémián tanult és sokáig Párizsban élt, gyakran ábrázolt jeleneteket az úgynevezett északi-germán mitológiából, és festményeivel a korszellemet találta el. A norvég tájképek és "jellegzetesen norvég" jelenetek (zsánerfestészet) festészetéhez hasonlóan a pogány, észak-európai mitológia ábrázolása és felmagasztalása is fontos szerepet játszott a 19. században a sajátos norvég nemzeti érzés kialakításában - ahogy egyébként az önálló nyelv kialakítása is, hiszen a norvég nyelv akkoriban még nem létezett, és csak a 19. század folyamán jött létre az országra jellemző dialektusok hangsúlyozásával és a régi norvég szövegek, köztük a régi északi mondák és mesék bevonásával. A legendás múlt idealizálása és az identitásképző közösség - a nemzet - keresése és kialakítása jellemző volt a "norvég nemzeti romantikára", amelynek áramlatai 1850 körül uralták Norvégia kulturális életét. A kulturális elit számára Peter Nicolai Arbo tehát inkább "későn érkező" volt, amikor többek között az Åsgårdsreien című "Vadászatával" az óészaki mondakincset természetes, hősies norvég életérzésként, nagy pátosszal állította színpadra. Ez azonban nem csökkentette népszerűségét, és ma számos képe az oslói "Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design", a Norvég Nemzeti Múzeum nagy gyűjteményének része.

A műkritikusok sem látták előre, hogy Peter Nicolai Arbo műve több mint egy évszázaddal később ismét kiemelt szerepet fog játszani: "A vadászat", az égen vad hordaként űző északi istenek vihara a folk és különösen a metál 1980-as évekbeli felemelkedésével a zenében is népszerű témává vált. És itt Peter Nicolai Arbo "Åsgårdsreien"-je ismét kiemelt szerepet játszott: 1988-ban a svéd metálzenekar, a Bathory tette a "Blood Fire Death" című album borítóképévé, amely a pagan és a black metal fejlődésének egyik kulcslemeze volt, és az egyik legkorábbi példája annak, hogy nem csak az észak-európai mondavilágból származó "vadászat" tematizálása történt meg. Élete utolsó éveiben Peter Nicolai Arbo Christianában élt - egy olyan városban, amely csak jóval Norvégia függetlenné válása (1905) után, 1924-ben kapta mai nevét: Oslo.





Peter Nicolai Arbo legnépszerűbb munkái

Ezek a műalkotások különösen népszerűek vásárlóink körében.

The wild Hunt of Odin, 1872.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

The Wild Hunt of Odin
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Die wilde Jagd auf Odin, 1872.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

The Valkyrie
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo legnépszerűbb munkái

Ezek a műalkotások különösen népszerűek vásárlóink körében.


Ismerje meg Peter Nicolai Arbo további műveit

Ismerje meg Peter Nicolai Arbo további műveit

22 talált műalkotás
Rendezés

Szűrőbeállítások

Megjelenítési beállíások

Peter Nicolai Arbo
The Wild Hunt of Odin
1868 |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Valkyrie's Death
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Old popler, section of Gulskov g...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Haakon the good and farmers at t...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Saint Olav at the Battle of Stik...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Dead Souls
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
The Holy Olav in a prayer before...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Valkyrie, 1865
1865 |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
The Battle of Stamford Bridge
1870 |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
The Battle of Stamford Bridge
1870 |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
After the Battle
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Battle of Stamford Bridge
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Les valkyries - The Walkueren (V...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
King Sverre escapes
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Olav Trygvasson is chosen to be ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Kong Sverres tog over Vossefjellene
1862 |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Water Station (oil on canvas)
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Peter Nicolai Arbo
Bataille de Stiklestad (29 juill...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása


Oldal 1 / 1



Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2025 meisterdrucke.hu