Élje át Magdalena Cichon szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.


Tekintse meg a műalkotásokat most!


Österreichische Kunstmanufaktur

Élje át Magdalena Cichon szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.

Tekintse meg a műalkotásokat most!
Magdalena Cichon
Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Österreichische Kunstmanufaktur Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Magdalena Cichon

Magdalena Cichon

  1987
   •   Kortárs művészet

Előszeretettel nagy formátumban, a legtágabb értelemben vett figurális jelenetekkel, állat- és tájábrázolásokkal is szembesülünk. A motívumok megjelennek és visszavonulnak. A pillanat, amikor egy jelenetet meg lehetne nevezni, szinte soha nem következik be - ehelyett átmenetek, átfedések, színfoltok, geometriai elemek, rajzok, mikro-képek váltakoznak. Törött színek, helyenként szinte agresszívan világító, főként akril, de más anyagkomponensekkel kiegészítve. Mázas, híg, viszkózus, helyenként csomókat képez. Grafikai elemek krétából, szénből és más rajzceruzákból.
Az összkép után az ember közel kerül a vászonhoz, és a rétegződések bonyolult struktúráját látja, amelyek csak átmenetileg teszik felismerhetővé az elejét és a hátát, a fentet és az alulit. Közvetlenül mellette egy másik lelet is előkerül. Ebből a szempontból a festmény valóban a gesztus-formális művészet főbb jellemzőit hordozza, de még ez sem a végső megállapítás. A legkülönfélébb természetű formai kifejezések konglomerátumába többször is beleszövődnek figurák, amelyek lineárisan, világosan körvonalazódnak, ritkán teljesek, gyakran töredékek, mert ők is részei ennek az áramló, felfedező, egymásba fonódó formakozmosznak. Az egyes testrészeket a régi mesterek módjára modellezik, majd ezzel a festői domborművel tárgytalan formai tájképekké olvadnak össze. Mégis, mint egy alapmotívum, amely mindig újra megszólal, a legpontosabb rajzok, a tiszta és határozott körvonalak, amelyek a késő reneszánsz és a manierizmus erőteljes és virtuóz figurakoncepcióira való asszociációkat idéznek fel, de azonnal újra elmosódnak, ismételten érvényesülnek ezekkel a látszólag kontrollálatlan figurakitörésekkel szemben.
Ebben rejlik Magdalena Cichon alkotói módszerének egyik alapelve. Sem magának, sem a nézőnek nem kínál végleges megfogalmazásokat. Folyamatosan új konstellációk alakulnak ki a színek, a formák és a struktúrák között. Nézőként nagyon hamar tudatára ébredünk annak, hogy nincs jogunk a biztos felismerésre vagy egyértelmű olvasatra. Magdalena Cichon a kiszámíthatatlant és a váratlant is vállalja munkáiban. Stratégiája a véletlenszerűen felmerülő lehetőségek és a tervezett beavatkozások, az ezekre a specifikációkra adott képi válaszok lehetőségén alapul. A véletlen és a szándék közötti feszültség mezeje az, amelyből képei erejüket merítik. Magdalena Cichon nem modell alapján rajzolja meg a testek alakját és körvonalait, hanem hosszas tanulás során internalizálta ezeket az anatómiai formulákat, hogy azok képi gondolattá, talált formává váljanak, amely aztán, mindig engedve a véletlennek, a festés aktusában kiszabadul. Ezt a folyamatot úgy írja le, mint ami "kézből", "a fejen keresztül történő elterelés nélkül" zajlik, amelyet ő maga is kívülállóként figyel, hogy aztán egy döntő pillanatban reagáljon a művészi tapasztalat és a tudattalan cselekvés e termékére.

André Breton a művész tevékenységét kevésbé kitalálásként és képzeletként, mint inkább megtalálásként, kiváltásként és leleplezésként értelmezte, és ebből, mint művészi ideálból, egy "pszichikai automatizmust" vezetett le, igaz, abból a feltételezésből kiindulva, hogy ez lehetővé teszi számára, hogy a gondolkodás "valódi" menetét az ész kontrollja nélkül kövesse nyomon. A szürrealizmus célja az volt, hogy képes legyen a valóság korlátlan teljességét ábrázolni. Ez persze utópia volt: a kommunikáció mindig egy egész töredéke marad, a nagy kontinuum része, mert elkerülhetetlenül elszigeteltség, kiválasztás egy mindent átfogó kontextusból.
Magdalena Cichon még ennek az illúziónak sem enged. Teljesen tudatában van ennek a korlátozásnak, ennek az állapotnak, és módszerré teszi - mert a reflexió munkájának alapvető vonása.

www.magdalena-cichon.de
Text: Angelika Steinmetz-Oppelland, 2017
Fotó: Joachim Blobel

Magdalena Cichon

Magdalena Cichon
  1987
   •   Kortárs művészet

Előszeretettel nagy formátumban, a legtágabb értelemben vett figurális jelenetekkel, állat- és tájábrázolásokkal is szembesülünk. A motívumok megjelennek és visszavonulnak. A pillanat, amikor egy jelenetet meg lehetne nevezni, szinte soha nem következik be - ehelyett átmenetek, átfedések, színfoltok, geometriai elemek, rajzok, mikro-képek váltakoznak. Törött színek, helyenként szinte agresszívan világító, főként akril, de más anyagkomponensekkel kiegészítve. Mázas, híg, viszkózus, helyenként csomókat képez. Grafikai elemek krétából, szénből és más rajzceruzákból.
Az összkép után az ember közel kerül a vászonhoz, és a rétegződések bonyolult struktúráját látja, amelyek csak átmenetileg teszik felismerhetővé az elejét és a hátát, a fentet és az alulit. Közvetlenül mellette egy másik lelet is előkerül. Ebből a szempontból a festmény valóban a gesztus-formális művészet főbb jellemzőit hordozza, de még ez sem a végső megállapítás. A legkülönfélébb természetű formai kifejezések konglomerátumába többször is beleszövődnek figurák, amelyek lineárisan, világosan körvonalazódnak, ritkán teljesek, gyakran töredékek, mert ők is részei ennek az áramló, felfedező, egymásba fonódó formakozmosznak. Az egyes testrészeket a régi mesterek módjára modellezik, majd ezzel a festői domborművel tárgytalan formai tájképekké olvadnak össze. Mégis, mint egy alapmotívum, amely mindig újra megszólal, a legpontosabb rajzok, a tiszta és határozott körvonalak, amelyek a késő reneszánsz és a manierizmus erőteljes és virtuóz figurakoncepcióira való asszociációkat idéznek fel, de azonnal újra elmosódnak, ismételten érvényesülnek ezekkel a látszólag kontrollálatlan figurakitörésekkel szemben.
Ebben rejlik Magdalena Cichon alkotói módszerének egyik alapelve. Sem magának, sem a nézőnek nem kínál végleges megfogalmazásokat. Folyamatosan új konstellációk alakulnak ki a színek, a formák és a struktúrák között. Nézőként nagyon hamar tudatára ébredünk annak, hogy nincs jogunk a biztos felismerésre vagy egyértelmű olvasatra. Magdalena Cichon a kiszámíthatatlant és a váratlant is vállalja munkáiban. Stratégiája a véletlenszerűen felmerülő lehetőségek és a tervezett beavatkozások, az ezekre a specifikációkra adott képi válaszok lehetőségén alapul. A véletlen és a szándék közötti feszültség mezeje az, amelyből képei erejüket merítik. Magdalena Cichon nem modell alapján rajzolja meg a testek alakját és körvonalait, hanem hosszas tanulás során internalizálta ezeket az anatómiai formulákat, hogy azok képi gondolattá, talált formává váljanak, amely aztán, mindig engedve a véletlennek, a festés aktusában kiszabadul. Ezt a folyamatot úgy írja le, mint ami "kézből", "a fejen keresztül történő elterelés nélkül" zajlik, amelyet ő maga is kívülállóként figyel, hogy aztán egy döntő pillanatban reagáljon a művészi tapasztalat és a tudattalan cselekvés e termékére.

André Breton a művész tevékenységét kevésbé kitalálásként és képzeletként, mint inkább megtalálásként, kiváltásként és leleplezésként értelmezte, és ebből, mint művészi ideálból, egy "pszichikai automatizmust" vezetett le, igaz, abból a feltételezésből kiindulva, hogy ez lehetővé teszi számára, hogy a gondolkodás "valódi" menetét az ész kontrollja nélkül kövesse nyomon. A szürrealizmus célja az volt, hogy képes legyen a valóság korlátlan teljességét ábrázolni. Ez persze utópia volt: a kommunikáció mindig egy egész töredéke marad, a nagy kontinuum része, mert elkerülhetetlenül elszigeteltség, kiválasztás egy mindent átfogó kontextusból.
Magdalena Cichon még ennek az illúziónak sem enged. Teljesen tudatában van ennek a korlátozásnak, ennek az állapotnak, és módszerré teszi - mert a reflexió munkájának alapvető vonása.

www.magdalena-cichon.de
Text: Angelika Steinmetz-Oppelland, 2017
Fotó: Joachim Blobel





Magdalena Cichon legnépszerűbb munkái

Ezek a műalkotások különösen népszerűek vásárlóink körében.

Magdalena Cichon legnépszerűbb munkái

Ezek a műalkotások különösen népszerűek vásárlóink körében.


Ismerje meg Magdalena Cichon további műveit

Ismerje meg Magdalena Cichon további műveit

27 talált műalkotás
Rendezés

Szűrőbeállítások

Megjelenítési beállíások

Magdalena Cichon
 
2015 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Fichten
2016 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2014 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2016 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2013 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Benoît
2015 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2013 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Guo Xiang
2013 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2016 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2013 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2014 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2011 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2017 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Mangroven
2016 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Löwe
2016 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Samuel
2010 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2011 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2018 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Roland und Ulrich
2012 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2010 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Indigo
2014 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
Matt (Time)
2012 |

Kép kiválasztása

Magdalena Cichon
 
2016 |

Kép kiválasztása


Oldal 1 / 1



Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2025 meisterdrucke.hu