Teljes művésznevem Esagil Orlingas, digitális műveket készítek absztrakt előfeltevésekből vagy fényképekből, amelyeket a telefonom segítségével készítek. Mindennek azonban van értelme számomra, mert kölcsönhatásba lép a tudatalattinak azzal a részével, amely el van zárva a tudatosságtól, de elméletileg képes logikus fogalmakat kidolgozni az aktív és éber szellemi részemmel folytatott belső "vita" révén. Ez a rész egy misztikus utat eszményít a műveken keresztül, amely történetről történetre halad a szemlélő által kiemelt egyes művekkel kapcsolatban. A megfigyelt maga a mű, a tudatalattim, amelyben spontán módon reflektálok és felismerem magam. Ezért vettem be Jean Desire Gustave Courbet "A kétségbeesett ember" című festményét, mivel magamat úgy látom magam benne, mint egy vízcseppet, csak bámulom, mert nem tudom, hogy izgatott legyek-e vagy megijedjek tőle. Egy dilemma, amelyet talán jobb lenne a véletlenre bízni, de amely mindig elkísér ezen az önmagamat kereső utazáson. ---Temet Nosce
Teljes művésznevem Esagil Orlingas, digitális műveket készítek absztrakt előfeltevésekből vagy fényképekből, amelyeket a telefonom segítségével készítek. Mindennek azonban van értelme számomra, mert kölcsönhatásba lép a tudatalattinak azzal a részével, amely el van zárva a tudatosságtól, de elméletileg képes logikus fogalmakat kidolgozni az aktív és éber szellemi részemmel folytatott belső "vita" révén. Ez a rész egy misztikus utat eszményít a műveken keresztül, amely történetről történetre halad a szemlélő által kiemelt egyes művekkel kapcsolatban. A megfigyelt maga a mű, a tudatalattim, amelyben spontán módon reflektálok és felismerem magam. Ezért vettem be Jean Desire Gustave Courbet "A kétségbeesett ember" című festményét, mivel magamat úgy látom magam benne, mint egy vízcseppet, csak bámulom, mert nem tudom, hogy izgatott legyek-e vagy megijedjek tőle. Egy dilemma, amelyet talán jobb lenne a véletlenre bízni, de amely mindig elkísér ezen az önmagamat kereső utazáson. ---Temet Nosce
Oldal 1 / 1