Andy Schweigard 2018-ban (gyermekkora óta először) több rossz irányba vezető úton és zsákutcán keresztül talált vissza a festészethez.rnrnMűvészetével világok között mozog mind a motívumválasztásban, mind metaforikusan.rnLegújabb munkái között mitológiai ábrázolások éppúgy megtalálhatók, mint modern tájképek, aktok és impresszionista játékosság, mindezek nagyon különböző képi témákkal. Az egyes motívumok képezik a metszéspontot, az ablakot egy társított helyre, egy tudattalanban lévő állapotra, vagyis egy másik világra, amely a műalkotáson keresztül válik hozzáférhetővé.rnrnMondhatnánk, hogy autodidakta módon sajátította el képességeit, de ez csak korlátozottan lenne igaz. Inkább nem követ semmilyen didaktikus tanítást fejlődése során (sem akadémiai téren, sem az önképzésben), hanem a művek létrehozására koncentrál, és hagyja, hogy a tapasztalat és az egyre újabb inspirációk a fejlődés további szakaszaiba vigyék.rnrnSzámára a festés folyamata mindig egy utazás egy ismeretlen helyre, valahol az önterápia és az univerzum felfedezése között.rnAz utóbbi években főként olajfestékkel dolgozik, de szívesen nyúl vissza "belépő drogjához", az akvarellhez vagy más grafikai kifejezési eszközökhöz (például biros rajzokhoz vagy digitális fotóművészeti alkotásokhoz).
Andy Schweigard 2018-ban (gyermekkora óta először) több rossz irányba vezető úton és zsákutcán keresztül talált vissza a festészethez.rnrnMűvészetével világok között mozog mind a motívumválasztásban, mind metaforikusan.rnLegújabb munkái között mitológiai ábrázolások éppúgy megtalálhatók, mint modern tájképek, aktok és impresszionista játékosság, mindezek nagyon különböző képi témákkal. Az egyes motívumok képezik a metszéspontot, az ablakot egy társított helyre, egy tudattalanban lévő állapotra, vagyis egy másik világra, amely a műalkotáson keresztül válik hozzáférhetővé.rnrnMondhatnánk, hogy autodidakta módon sajátította el képességeit, de ez csak korlátozottan lenne igaz. Inkább nem követ semmilyen didaktikus tanítást fejlődése során (sem akadémiai téren, sem az önképzésben), hanem a művek létrehozására koncentrál, és hagyja, hogy a tapasztalat és az egyre újabb inspirációk a fejlődés további szakaszaiba vigyék.rnrnSzámára a festés folyamata mindig egy utazás egy ismeretlen helyre, valahol az önterápia és az univerzum felfedezése között.rnAz utóbbi években főként olajfestékkel dolgozik, de szívesen nyúl vissza "belépő drogjához", az akvarellhez vagy más grafikai kifejezési eszközökhöz (például biros rajzokhoz vagy digitális fotóművészeti alkotásokhoz).
Oldal 1 / 1