Alex Caminker orosz művész. Az aktív kortárs művész életének más szakaszairól keveset tudunk. Életműve kiterjedt, eddigi legtermékenyebb alkotói periódusa 2014 és 2016 között volt. Festményei absztraktak, mégis, közelebbről szemügyre véve ismerős stílusjegyek fedezhetők fel a motívumokban. Ismert művészekkel is lehet asszociálni.
A "Naplemente a Fekete-tengeren" egy vörös napot ábrázol egy sötét tenger felett. A néző szó szerint érzi az ecsetvonásokat, és azt hiszi, hogy egy expresszionista művét látja. De a kép nem vászonból és olajból készült, hanem digitális termék. A digitális festés Alex Caminker stílusa. A művész hasonló hatást kelt a Napfényes tengeri táj című képpel, amelyet Monet hasonlóan vászonnal és ecsettel készített volna. A "Havas erdő" úgy néz ki, mintha a Blaue Reiter művészek csoportosítása előtt tisztelegne. A színapplikációkat ecsettel sem lehetne hitelesebben ábrázolni.
Alex Caminker nem dolgozik ecsettel és palettával. A digitális média az ő mestersége, amelyben a művész keveri az egyes alkotóelemeket. Caminker gyakran nem reprezentatív, de olyan műveket is készít, mint az "Ipari táj", egyértelműen felismerhető ipari kéményekkel. A 19. századi művészek nem ritkán használták a fényképezést művészi alkotóeszközként. Caminker számára is a médium teszi ki munkájának egy részét.
Alex Caminker orosz művész. Az aktív kortárs művész életének más szakaszairól keveset tudunk. Életműve kiterjedt, eddigi legtermékenyebb alkotói periódusa 2014 és 2016 között volt. Festményei absztraktak, mégis, közelebbről szemügyre véve ismerős stílusjegyek fedezhetők fel a motívumokban. Ismert művészekkel is lehet asszociálni.
A "Naplemente a Fekete-tengeren" egy vörös napot ábrázol egy sötét tenger felett. A néző szó szerint érzi az ecsetvonásokat, és azt hiszi, hogy egy expresszionista művét látja. De a kép nem vászonból és olajból készült, hanem digitális termék. A digitális festés Alex Caminker stílusa. A művész hasonló hatást kelt a Napfényes tengeri táj című képpel, amelyet Monet hasonlóan vászonnal és ecsettel készített volna. A "Havas erdő" úgy néz ki, mintha a Blaue Reiter művészek csoportosítása előtt tisztelegne. A színapplikációkat ecsettel sem lehetne hitelesebben ábrázolni.
Alex Caminker nem dolgozik ecsettel és palettával. A digitális média az ő mestersége, amelyben a művész keveri az egyes alkotóelemeket. Caminker gyakran nem reprezentatív, de olyan műveket is készít, mint az "Ipari táj", egyértelműen felismerhető ipari kéményekkel. A 19. századi művészek nem ritkán használták a fényképezést művészi alkotóeszközként. Caminker számára is a médium teszi ki munkájának egy részét.
Oldal 1 / 14