Élje át Adolfo Hohenstein szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.


Tekintse meg a műalkotásokat most!


Österreichische Kunstmanufaktur

Élje át Adolfo Hohenstein szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.

Tekintse meg a műalkotásokat most!
Adolfo Hohenstein
Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Österreichische Kunstmanufaktur Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek


Adolfo Hohenstein legnépszerűbb munkái

Ezek a műalkotások különösen népszerűek vásárlóink körében.

Poster for the Opera Tosca by G....
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Poster for the opera La Bohème b...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Costume design in 'Tosca' by Gia...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Costume of the character of Cii ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása


Ismerje meg Adolfo Hohenstein további műveit

Ismerje meg Adolfo Hohenstein további műveit

54 talált műalkotás
Rendezés

Szűrőbeállítások


Megjelenítési beállíások


Adolfo Hohenstein
Poster by Hohenstein. “La Tosca”...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Costume of the character of Mimi...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Advertising poster for the miner...
1895 |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Poster in Liberty style for the ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Poster advertising the 'Corriere...
1898 |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Bitter Campari , 1899.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Poster for the Opera Iris by Pie...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Iris Opera composed by Pietro Ma...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Cover by Anon of score of opera ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Poster for opera “Madame Butterf...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Affiche de La Bohème par Adolfo ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Advertising poster for Calderoni...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Poster for the opera Falstaff by...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Poster for the opera “Edgar” by ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Postal card by Adolf Hohenstein ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Vermouth Cinzano , 1901.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Chozza e Turchi, 1899
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Il Resto del Carlino, 1898.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Tosca, poster advertising a perf...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Costume design for a servant gir...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Postcard by Adolfo Hohenstein (1...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Set design by Adolfo Hohenstein ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Monaco: Exposition de Canots Aut...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Costume sketch by Adolf Hohenste...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Jeweller A. Calderoni A. Caldero...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Corriere della Sera, 1898.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Male costume design for the oper...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Orario Cooperativo, 1899.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Giuseppe Verdi on his deathbed (...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
A Calderoni Gioielliere, Milan
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Vermouth Cinzano , 1906.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Cassa nazionale mutua cooperativ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Four musicians Three violinists ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Cover by Adolf Hohenstein of sco...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Opera "Iris by Pietro Mascagni
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
“Madame Butterfly" by Puccini
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Advertising poster for Calderoni...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Zolfi Almagià.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Costume sketch by Adolfo Hohenst...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Stradella, Act III last scene
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Advertising poster for Cloisonne...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Act III of the opera by Giuseppe...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Poster of the International Exhi...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
The 100th Anniversary of Voltas ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Reproduction of a Poster Adverti...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Adolfo Hohenstein
Advertisement for 'A. Calderoni,...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása


Oldal 1 / 1



Adolfo Hohenstein

Adolfo Hohenstein hírnevét különleges művészi tehetsége alapozta meg. Ezt a művésznevet Olaszországban szerezte. Születési neve Adolf Iruck volt. Hohenstein olyan festményeket készített, amelyek a művészet legmagasabb fokán játszottak az optikai illúzióval. Az úgynevezett trompe-l'oeil festészet olyan háromdimenziós illúziót kelt, amely lenyűgöző képi motívumokat tesz lehetővé: emberek másznak ki a képkeretekből, kis szobák portikusznak tűnnek az ügyes falfestés révén. A bécsi Művészeti Akadémián folytatott alaptanulmányai után Hohenstein fő tanulmányait éppen ennek a festői irányzatnak szentelte. Tehetségével diákként Indiába és Sziámba (Thaiföld) utazott. Ezekben az országokban a fejedelmi családok lelkesedtek, és illuzionista festményekkel díszítették a nappalikat. Különösen népszerűek voltak a képkeretekből kimászó emberek motívumai. Hohenstein legfontosabb megbízása a sziámi királyi család portréinak megfestése volt. 1878 körül visszatért Európába, és befejezte művészeti tanulmányait. Milánóba költözött, és rövid ideig festőként élt. Gondosan átdolgozta pályázati portfólióját a Sziámból és Indiából származó referenciamunkákkal. Ezzel jelentkezett a világhírű milánói Scala jelmez- és színpadtervezői állására. 1880-ban már ott dolgozott.

Élete során mintegy 600 jelmezt tervezett színházi és operai produkciókhoz. A színpadképei azonban teljesen lenyűgözőek voltak. A közönség számára azt a benyomást keltették, mintha kupolás mennyezetű, oszlopokkal díszített palotákban lennének, vagy mintha egy város utcáira néznének. Ezek a gyönyörű díszletek többek között a milánói Scala két leghíresebb zeneszerzőjének, Guiseppe Verdinek és Giacomo Puccininek az operáit illusztrálták. Ők tették az operaházat az akkori zenei világ központjává. Az operapartitúrákat természetesen kinyomtatták, és világszerte értékesíteni akarták. A Giulio Ricordi zeneműkiadó volt a felelős ezért. Általában a milánói Scala nyilvánosságának megszervezésével is őt bízták meg. Adolfo Hohenstein tehetsége jól illett hozzá. Először is megbízta őt, hogy az operapartitúrákat gyönyörű illusztrációkkal lássa el. Másodszor, volt egy újszerű reklámötlete. Párizsban felfigyelt a szecessziós stílusú reklámplakátokra. Németországban ezt Jugendstilnek nevezik. Ricordi pontosan ilyen reklámplakátokat akart ebben a művészeti stílusban a milánói Scala számára. Adolfo alkotta meg őket, és a reklámot nem csak Olaszországban használták. Nemzetközi szinten ezek a reklámplakátok az olasz operákat népszerűsítették. Ezzel az intézkedéssel a szecesszió művészi elfogadottságot nyert Olaszországban, és elnevezést kapott: Stile Liberty.

A Ricordi fokozatosan nemzetközi reklámügynökséggé alakította át a zenei kiadót. Először is felmentette Hohensteint a munkaszerződéséből, és felvette művészeti igazgatónak. Ricordinak sikerült több olasz operaházból is megbízást szereznie arra, hogy az ő ügynöksége - értsd: Adolfo - tervezze a színpadképet és a jelmezeket. Ezzel egy időben egyre több vállalat rendelte meg a Ricordi-tól saját operai stílusú reklámplakátjait. Hohenstein 1900-ban beleszeretett egy német özvegyasszonyba, akit 1903-ban feleségül vett. Egy ideig Németország és Olaszország között ingázott. Egyik utolsó nagy munkája a Ricordi számára Puccini "Pillangókisasszony" című operájának teljes színpad- és jelmezterve volt, beleértve a kültéri reklámot is. Hohenstein Németországba költözött. Ettől kezdve a legtöbb pénzt zsánerfestéssel, Bonn városának közmegbízásaival és eredeti tehetségével kereste: előkelő városi házakat díszített illuzionista trompe l'oeil festéssel.

Adolfo Hohenstein

Adolfo Hohenstein hírnevét különleges művészi tehetsége alapozta meg. Ezt a művésznevet Olaszországban szerezte. Születési neve Adolf Iruck volt. Hohenstein olyan festményeket készített, amelyek a művészet legmagasabb fokán játszottak az optikai illúzióval. Az úgynevezett trompe-l'oeil festészet olyan háromdimenziós illúziót kelt, amely lenyűgöző képi motívumokat tesz lehetővé: emberek másznak ki a képkeretekből, kis szobák portikusznak tűnnek az ügyes falfestés révén. A bécsi Művészeti Akadémián folytatott alaptanulmányai után Hohenstein fő tanulmányait éppen ennek a festői irányzatnak szentelte. Tehetségével diákként Indiába és Sziámba (Thaiföld) utazott. Ezekben az országokban a fejedelmi családok lelkesedtek, és illuzionista festményekkel díszítették a nappalikat. Különösen népszerűek voltak a képkeretekből kimászó emberek motívumai. Hohenstein legfontosabb megbízása a sziámi királyi család portréinak megfestése volt. 1878 körül visszatért Európába, és befejezte művészeti tanulmányait. Milánóba költözött, és rövid ideig festőként élt. Gondosan átdolgozta pályázati portfólióját a Sziámból és Indiából származó referenciamunkákkal. Ezzel jelentkezett a világhírű milánói Scala jelmez- és színpadtervezői állására. 1880-ban már ott dolgozott.

Élete során mintegy 600 jelmezt tervezett színházi és operai produkciókhoz. A színpadképei azonban teljesen lenyűgözőek voltak. A közönség számára azt a benyomást keltették, mintha kupolás mennyezetű, oszlopokkal díszített palotákban lennének, vagy mintha egy város utcáira néznének. Ezek a gyönyörű díszletek többek között a milánói Scala két leghíresebb zeneszerzőjének, Guiseppe Verdinek és Giacomo Puccininek az operáit illusztrálták. Ők tették az operaházat az akkori zenei világ központjává. Az operapartitúrákat természetesen kinyomtatták, és világszerte értékesíteni akarták. A Giulio Ricordi zeneműkiadó volt a felelős ezért. Általában a milánói Scala nyilvánosságának megszervezésével is őt bízták meg. Adolfo Hohenstein tehetsége jól illett hozzá. Először is megbízta őt, hogy az operapartitúrákat gyönyörű illusztrációkkal lássa el. Másodszor, volt egy újszerű reklámötlete. Párizsban felfigyelt a szecessziós stílusú reklámplakátokra. Németországban ezt Jugendstilnek nevezik. Ricordi pontosan ilyen reklámplakátokat akart ebben a művészeti stílusban a milánói Scala számára. Adolfo alkotta meg őket, és a reklámot nem csak Olaszországban használták. Nemzetközi szinten ezek a reklámplakátok az olasz operákat népszerűsítették. Ezzel az intézkedéssel a szecesszió művészi elfogadottságot nyert Olaszországban, és elnevezést kapott: Stile Liberty.

A Ricordi fokozatosan nemzetközi reklámügynökséggé alakította át a zenei kiadót. Először is felmentette Hohensteint a munkaszerződéséből, és felvette művészeti igazgatónak. Ricordinak sikerült több olasz operaházból is megbízást szereznie arra, hogy az ő ügynöksége - értsd: Adolfo - tervezze a színpadképet és a jelmezeket. Ezzel egy időben egyre több vállalat rendelte meg a Ricordi-tól saját operai stílusú reklámplakátjait. Hohenstein 1900-ban beleszeretett egy német özvegyasszonyba, akit 1903-ban feleségül vett. Egy ideig Németország és Olaszország között ingázott. Egyik utolsó nagy munkája a Ricordi számára Puccini "Pillangókisasszony" című operájának teljes színpad- és jelmezterve volt, beleértve a kültéri reklámot is. Hohenstein Németországba költözött. Ettől kezdve a legtöbb pénzt zsánerfestéssel, Bonn városának közmegbízásaival és eredeti tehetségével kereste: előkelő városi házakat díszített illuzionista trompe l'oeil festéssel.





Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2023 meisterdrucke.hu