Louis-Philippe Crépin, aki 1772-ben született a lüktető metropoliszban, Párizsban, és 1851. november 26-án ott búcsúzott, korának egyik legjelentősebb francia tengerfestőjét testesíti meg. 1830-ban őt és az Jean Antoine Theodore Gudin-t érte az a megtiszteltetés, hogy a legelső hivatalosan elismert Peintres de la Marine, azaz Franciaország tengerfestőinek nevezték ki. Ez a cím jelentős mérföldkőnek számít a tengeri festészet történetében, és kiemeli Crépin kiemelkedő jelentőségét e tudományágban.
Mielőtt Crépin rátalált volna a festészetre, négy évet töltött a nyílt tengeren - kormányosként és gabier-ként, ami egy olyan hajózási pozíció, amely különösen a vitorlákért való felelősséggel jár. Ez a tapasztalat maradandó hatással volt a stílusára. A művészeti ismereteket neves tanároktól sajátította el - a tenger festészetét a MŰVÉSZETI TÁRSASÁG1 tanítványaként tanulta, és a tájképfestészetnek szentelte magát a MŰVÉSZETI TÁRSASÁG2 műtermében. Művészi alkotásai először 1796-ban keltették fel a közfigyelmet Párizsban, amikor kiállította "La sortie du port de Brest" című művét. Mesterműveit 1835-ig többször is bemutatták párizsi kiállításokon. 1817-ben különleges megtiszteltetésben részesült: Laurent de Gouvion Saint-Cyr, a "Ministre de la Marine et des Colonies" személyes levelet kapott, amelyben hosszú távú megbízást adott neki, hogy a francia kormány számára tengeri festményeket készítsen. Ennek során Crépin műtermet rendezett be a híres Ministère de la Marine-ban.
Cégünk büszke arra, hogy reprodukálhatja egy olyan mester grandiózus alkotásait, mint Louis-Philippe Crépin. Leghíresebb remekműve a "Combat de la frégate française La Bayonnaise contre la frégate anglaise l'Embuscade 14 décembre 1798", amelyet nem más, mint Bonaparte Napóleon rendelt meg. A képet 1801-ben kiállították a Szalonban, és 1834-ig a Saint-Cloud-i kastélyban, a császárnő egykori rezidenciáján függött, amikor I. Fülöp Lajos király Versailles-ba szállította. 1935 óta a kastély falain látható. 1935 óta a Musée national de la Marine falait díszíti. Szakértőink arra törekednek, hogy reprodukcióinkban tökéletesen megörökítsék e remekmű finom részleteit és élénk színvilágát, megőrizve és terjesztve e nagyszerű művész örökségét.
Louis-Philippe Crépin, aki 1772-ben született a lüktető metropoliszban, Párizsban, és 1851. november 26-án ott búcsúzott, korának egyik legjelentősebb francia tengerfestőjét testesíti meg. 1830-ban őt és az Jean Antoine Theodore Gudin-t érte az a megtiszteltetés, hogy a legelső hivatalosan elismert Peintres de la Marine, azaz Franciaország tengerfestőinek nevezték ki. Ez a cím jelentős mérföldkőnek számít a tengeri festészet történetében, és kiemeli Crépin kiemelkedő jelentőségét e tudományágban.
Mielőtt Crépin rátalált volna a festészetre, négy évet töltött a nyílt tengeren - kormányosként és gabier-ként, ami egy olyan hajózási pozíció, amely különösen a vitorlákért való felelősséggel jár. Ez a tapasztalat maradandó hatással volt a stílusára. A művészeti ismereteket neves tanároktól sajátította el - a tenger festészetét a MŰVÉSZETI TÁRSASÁG1 tanítványaként tanulta, és a tájképfestészetnek szentelte magát a MŰVÉSZETI TÁRSASÁG2 műtermében. Művészi alkotásai először 1796-ban keltették fel a közfigyelmet Párizsban, amikor kiállította "La sortie du port de Brest" című művét. Mesterműveit 1835-ig többször is bemutatták párizsi kiállításokon. 1817-ben különleges megtiszteltetésben részesült: Laurent de Gouvion Saint-Cyr, a "Ministre de la Marine et des Colonies" személyes levelet kapott, amelyben hosszú távú megbízást adott neki, hogy a francia kormány számára tengeri festményeket készítsen. Ennek során Crépin műtermet rendezett be a híres Ministère de la Marine-ban.
Cégünk büszke arra, hogy reprodukálhatja egy olyan mester grandiózus alkotásait, mint Louis-Philippe Crépin. Leghíresebb remekműve a "Combat de la frégate française La Bayonnaise contre la frégate anglaise l'Embuscade 14 décembre 1798", amelyet nem más, mint Bonaparte Napóleon rendelt meg. A képet 1801-ben kiállították a Szalonban, és 1834-ig a Saint-Cloud-i kastélyban, a császárnő egykori rezidenciáján függött, amikor I. Fülöp Lajos király Versailles-ba szállította. 1935 óta a kastély falain látható. 1935 óta a Musée national de la Marine falait díszíti. Szakértőink arra törekednek, hogy reprodukcióinkban tökéletesen megörökítsék e remekmű finom részleteit és élénk színvilágát, megőrizve és terjesztve e nagyszerű művész örökségét.
Oldal 1 / 1