Élje át Artemisia Gentileschi szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.


Tekintse meg a műalkotásokat most!


Österreichische Kunstmanufaktur

Élje át Artemisia Gentileschi szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.

Tekintse meg a műalkotásokat most!
Artemisia Gentileschi
Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Österreichische Kunstmanufaktur Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek

Artemisia Gentileschi

Artemisia Gentileschi valószínűleg a 17. század leghíresebb női művésze. Orazio Gentileschi egyetlen lányaként a művészet iránti vonzalom a génjeiben volt. Gentileschi pályafutása nagy részét Olaszországban, Spanyolországban és Londonban töltötte. Műveinek fő témája: a nő mint erős hősnő. Számos festménye a nők mitológiában, vallásban és költészetben betöltött szerepével foglalkozik. Az olyan tabutémák, mint az öngyilkosság és az erőszak szintén szerepet játszanak. Gyakran a nő az, aki győztesként vagy harcosként tűnik ki - mint egyik leghíresebb művében, a Judit és Holofernészben (1620 körül).

Gentileschi karrierjét kezdetben beárnyékolta az apja festője és kollégája, Agostino Tassi által elkövetett nemi erőszak miatt indított hosszadalmas per. Ez a fájdalom számos művében egyértelműen kifejezésre jut, és kifejező többdimenziós jelleget kölcsönöz, különösen az ábrázolt nőknek. A tárgyalást, amely a források szerint 1612/13-ban zajlott, sokan ismerték, és aprólékosan feljegyezték. Különböző eljárások után, amelyek során a művésznőnek magának kellett bizonyítania, hogy nem prostituált, Tassit bűnösnek találták és letartóztatták. A per után Gentileschi megismerkedett Pierantonio di Vincenzo Stiattesivel, egy akkoriban meglehetősen ismeretlen művésszel, akihez Firenzében feleségül ment. Együtt 4 gyermekük született.
A Firenzébe való költözés hamarosan sikeres projektnek bizonyult, és sikerült helyreállítania a per által megtépázott hírnevét. Firenzében végül ő lett az első nő, akit felvettek az Accademia del Disegnóba, megnyitva ezzel az utat a feltörekvő női művészek előtt. Sikerült fontos kapcsolatokra szert tennie, és hamarosan a firenzei felsőbb osztály fontos tagjainak figyelmét is felkeltette. Gentileschi számos művet készített a Mediciek számára, akik hamarosan művészetének lelkes pártfogóivá váltak. Galileo Galilei és Cristofano Allori is a bizalmasai közé tartozott. Az 1630-as években Gentileschi Londonba költözött, ahol apja festőként dolgozott I. Károly udvarában. Számos nagyszabású projektben segédkezett neki 1637-ben bekövetkezett haláláig, majd visszatért Nápolyba, ahol 1652/53-ban halt meg.

Artemisia Gentileschi művei a női alak naturalista ábrázolásával, valamint a színek dramaturgiai eszközként való használatával tűnnek ki. A fény és az árnyék fontos elemei a festményeinek, és egyedi aurát kölcsönöznek a műveknek. Apja, Orazio Gentileschi és különösen Caravaggio nagy hatást gyakoroltak a művészre, ami mindenekelőtt a pontosság iránti szeretetében nyilvánult meg. A festett ruhák, köztük a drapériák magas anyagisága jellemző a művészre. Artemisia Gentileschinek sikerült érvényesülnie egy olyan területen, amelyet az ő korában különösen a férfiak uraltak. Még a saját műhelyében is főleg férfi munkások dolgoztak. Gentileschi bátorságról és lendületről tett tanúbizonyságot - ezek az értékek művészetében is tükröződnek.

Artemisia Gentileschi

    Barokk   •   Wikipedia: Artemisia Gentileschi

Artemisia Gentileschi valószínűleg a 17. század leghíresebb női művésze. Orazio Gentileschi egyetlen lányaként a művészet iránti vonzalom a génjeiben volt. Gentileschi pályafutása nagy részét Olaszországban, Spanyolországban és Londonban töltötte. Műveinek fő témája: a nő mint erős hősnő. Számos festménye a nők mitológiában, vallásban és költészetben betöltött szerepével foglalkozik. Az olyan tabutémák, mint az öngyilkosság és az erőszak szintén szerepet játszanak. Gyakran a nő az, aki győztesként vagy harcosként tűnik ki - mint egyik leghíresebb művében, a Judit és Holofernészben (1620 körül).

Gentileschi karrierjét kezdetben beárnyékolta az apja festője és kollégája, Agostino Tassi által elkövetett nemi erőszak miatt indított hosszadalmas per. Ez a fájdalom számos művében egyértelműen kifejezésre jut, és kifejező többdimenziós jelleget kölcsönöz, különösen az ábrázolt nőknek. A tárgyalást, amely a források szerint 1612/13-ban zajlott, sokan ismerték, és aprólékosan feljegyezték. Különböző eljárások után, amelyek során a művésznőnek magának kellett bizonyítania, hogy nem prostituált, Tassit bűnösnek találták és letartóztatták. A per után Gentileschi megismerkedett Pierantonio di Vincenzo Stiattesivel, egy akkoriban meglehetősen ismeretlen művésszel, akihez Firenzében feleségül ment. Együtt 4 gyermekük született.
A Firenzébe való költözés hamarosan sikeres projektnek bizonyult, és sikerült helyreállítania a per által megtépázott hírnevét. Firenzében végül ő lett az első nő, akit felvettek az Accademia del Disegnóba, megnyitva ezzel az utat a feltörekvő női művészek előtt. Sikerült fontos kapcsolatokra szert tennie, és hamarosan a firenzei felsőbb osztály fontos tagjainak figyelmét is felkeltette. Gentileschi számos művet készített a Mediciek számára, akik hamarosan művészetének lelkes pártfogóivá váltak. Galileo Galilei és Cristofano Allori is a bizalmasai közé tartozott. Az 1630-as években Gentileschi Londonba költözött, ahol apja festőként dolgozott I. Károly udvarában. Számos nagyszabású projektben segédkezett neki 1637-ben bekövetkezett haláláig, majd visszatért Nápolyba, ahol 1652/53-ban halt meg.

Artemisia Gentileschi művei a női alak naturalista ábrázolásával, valamint a színek dramaturgiai eszközként való használatával tűnnek ki. A fény és az árnyék fontos elemei a festményeinek, és egyedi aurát kölcsönöznek a műveknek. Apja, Orazio Gentileschi és különösen Caravaggio nagy hatást gyakoroltak a művészre, ami mindenekelőtt a pontosság iránti szeretetében nyilvánult meg. A festett ruhák, köztük a drapériák magas anyagisága jellemző a művészre. Artemisia Gentileschinek sikerült érvényesülnie egy olyan területen, amelyet az ő korában különösen a férfiak uraltak. Még a saját műhelyében is főleg férfi munkások dolgoztak. Gentileschi bátorságról és lendületről tett tanúbizonyságot - ezek az értékek művészetében is tükröződnek.

Artemisia Gentileschi műalkotásai

Artemisia Gentileschi műalkotásai

68 talált műalkotás
Rendezés

Szűrőbeállítások

Megjelenítési beállíások

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as the Allegory of...
1638 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as a Lute Player, ...
1615 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Susanna e i vecchioni
1610 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and her Servant (oil on c...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Susanna and the Elders, 1652
1652 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and Holofernes, c. 1621
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Yael tuant Sisera - Jael and Sis...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Saint Cecilia, 1620
1620 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Susanna e i vecchioni
XVII. század |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and Holofernes
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
 
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása
Artemisia Gentileschi
Kép kiválasztása


Artemisia Gentileschi
Lucretia, ca 1640-1645.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and Maidservant with the ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Susanna and the Elders, 1652.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
The Death of Cleopatra
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Clio: the Muse of History, 1632
1632 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Bathsheba at Her Bath
1640 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self portrait as a martyr, c.1615
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and the head of Holoferne...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Samson and Delilah
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and her maid Abra with th...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Susannah and the Elders, 1622
1622 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Saint Mary Magdalene in Ecstasy,...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and her Maidservant with ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith with the Head of Holofern...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Madonna and Child
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Lot and his Daughters, ca 1635-1...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self Portrait
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as Saint Catherine...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Christ Blessing the Children Let...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Mary Magdalene Penitent, c.1640 ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Ester e Assuero
1628 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
St. Catherine
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and Holofernes
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Portrait of a Seated Lady (possi...
1620 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Madonna nursing the Child
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Venus and Cupid
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as Saint Catherine...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
The Repentant Mary Magdalene, c....
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
The Birth of Saint John the Baptist
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Pieter de Jode (II)
Allegorie op de dood
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and Holofernes (panel)
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as a Lute Player
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Saint Catherine of Alexandria
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait, 1637.
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Saint Cecilia
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as Saint Catherine...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as Saint Catherine...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Madonna nursing baby Jesus
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Susanna and the Elders
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Madonna of the Cherries (oil on ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and Holofernes. (Oil on c...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Birth of St John the Baptist
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Unbekanntes Bild
1620 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Portrait of a leader
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Danaë, c.1612 (oil on copper)
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Italian: Ritratto di una donna ...
1625 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as Saint Catherine...
1616 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Susanna and the Elders
1638 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Italian: L'Allegoria della Fama...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Saint Sebastian tended by Saint ...
1630 |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and Her Maidservant with ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Italian: Lot e le sue figlie  L...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Susanna and the Elders
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Judith and her Maidservant
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

Artemisia Gentileschi
Self-Portrait as Saint Catherine...
1616 |

Kép kiválasztása


Oldal 1 / 1



Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2025 meisterdrucke.hu