Szisz piros Renault-ja, amihez nagyban hozzájárul, hogy először volt levehető felnije, az első nagydíj győztese (színes litho) alkotó: Frederick Gordon (after) Crosby

Szisz piros Renault-ja, amihez nagyban hozzájárul, hogy először volt levehető felnije, az első nagydíj győztese (színes litho)

(Szisz's red Renault, greatly aided by the fact that it had detachable rims for the first time, is the victor in the first Grand Prix (colour litho))


Frederick Gordon (after) Crosby

€ 146.34
Enthält 27% MwSt.
   Művészeti lenyomat konfigurálása
Keltezés nélküli  ·  colour lithograph  ·  Kép azonosítója: 1324214

Nem minősített művészek

Szisz piros Renault-ja, amihez nagyban hozzájárul, hogy először volt levehető felnije, az első nagydíj győztese (színes litho) · Frederick Gordon (after) Crosby
Private Collection / Bridgeman Images / Look and Learn
zu Favoriten hinzufügen   Hozzáadás kedvencekhez    Falszín kiválasztása    Festmény megtekintése egy helyiségben AR/3D   Megtekintés 3D-ben/AR
0 Vélemények

Művészeti lenyomat konfigurálása

Képkeret

Anyag & Vakráma

Üveg & Paszpartu

Egyebek & Extra kiegészítők

 Konfiguráció mentése / összehasonlítása
Preview Icon

Összegzés

Gemälde
Veredelung
Keilrahmen
Museumslizenz

€ 146.34
(inkl. 20% MwSt)
   Kosárba helyezés

Bildschärfe: PERFEKT

Ha módosítani szeretné a fényerőt és a színt, vagy a kép egyedi kivágását szeretné elvégezni, örömmel végezzük el ezeket a változtatásokat további költségek nélkül. Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Frederick Gordon (after) Crosby

Az 1924-es Nagydíjon az Ascari Alfa Romeója majdnem a célig vezette a versenyt, de veszített, mert a motor nem indult újra boxkiállás után (színes litho) Történelmi baleset a White House Cornernél a Le Mans-i 24 órás versenyen. A baleset után az egyik megrongálódott Bentley folytatta a győzelmet (színes litho) Olaszország bajnoka, Felice Nazzaro és a Fiat megnyerte az 1907-es Targa Floriót, a kombináció korábban megnyerte a Grand Prix-t és a Kaiserpreis-t (színes litó) A repülőmotoros 12 hengeres Sunbeam, amelyet K Lee Guinness tett híressé Brooklandsban, és 1922 leggyorsabb autója (színes litho) Egy brit pilóta, Charles Jarrott megnyeri az 1902-es Circuit des Ardennes-t a híres "70" Panharddal (színes litó) Az egyik sikeres Lorraine-Dietrich autó, amely a bokszban tölti fel az éjszakai futást a Le Mans-i 24 órás versenyen (színes litho) Lautenschlager fehér Mercedes az 1908-as Nagydíjon, egy olyan versenyen, amelyen hatalmas mennyiségben használtak gumikat (színes litho) Lautenschlager a német Mercedesszel és Boillot a francia Peugeot-val az 1914-es Nagydíj alatti nagy küzdelmében (színes litó) A Materassi 2 literes kompresszoros Bugattija megelőzi a Maseratit az 1927-es Targa Florio kanyargós pályáján (színes litó) Amerika első sikerét a nagydíjon akkor érte el, amikor Jimmy Murphy Duesenbergje 1921-ben Le Mans-ban sikeres volt (színes litó) Az 1898-as Párizs-Amszterdam versenyen a Charron fehér Panhardját a verseny történetében először kerék kormányzás helyett kerékkel szerelték fel (színes litó) Sir Henry Segrave megszerezte az első brit győzelmet egy Grand Prix-n a kétliteres Sunbeammel a Tours-pályán (színes litó) Felice Nazzaro megnyerte az 1922-es Nagydíjat az egyik új és nagyon gyors Fiat (színes litho) kezelésével. Fournier a 4-es Mors-szal az 1901-es Párizs-Berlin versenyen, azon kevesek egyike, ahol a nap vezető márkáját, a Panhardot megverték (színes litó) Szisz piros Renault-ja, amihez nagyban hozzájárul, hogy először volt levehető felnije, az első nagydíj győztese (színes litho)
Ismerje meg Frederick Gordon (after) Crosby további műveit

Egyéb művészeti lenyomatok ettől az alkotótól: Frederick Gordon (after) Crosby

Az 1924-es Nagydíjon az Ascari Alfa Romeója majdnem a célig vezette a versenyt, de veszített, mert a motor nem indult újra boxkiállás után (színes litho) Történelmi baleset a White House Cornernél a Le Mans-i 24 órás versenyen. A baleset után az egyik megrongálódott Bentley folytatta a győzelmet (színes litho) Olaszország bajnoka, Felice Nazzaro és a Fiat megnyerte az 1907-es Targa Floriót, a kombináció korábban megnyerte a Grand Prix-t és a Kaiserpreis-t (színes litó) A repülőmotoros 12 hengeres Sunbeam, amelyet K Lee Guinness tett híressé Brooklandsban, és 1922 leggyorsabb autója (színes litho) Egy brit pilóta, Charles Jarrott megnyeri az 1902-es Circuit des Ardennes-t a híres "70" Panharddal (színes litó) Az egyik sikeres Lorraine-Dietrich autó, amely a bokszban tölti fel az éjszakai futást a Le Mans-i 24 órás versenyen (színes litho) Lautenschlager fehér Mercedes az 1908-as Nagydíjon, egy olyan versenyen, amelyen hatalmas mennyiségben használtak gumikat (színes litho) Lautenschlager a német Mercedesszel és Boillot a francia Peugeot-val az 1914-es Nagydíj alatti nagy küzdelmében (színes litó) A Materassi 2 literes kompresszoros Bugattija megelőzi a Maseratit az 1927-es Targa Florio kanyargós pályáján (színes litó) Amerika első sikerét a nagydíjon akkor érte el, amikor Jimmy Murphy Duesenbergje 1921-ben Le Mans-ban sikeres volt (színes litó) Az 1898-as Párizs-Amszterdam versenyen a Charron fehér Panhardját a verseny történetében először kerék kormányzás helyett kerékkel szerelték fel (színes litó) Sir Henry Segrave megszerezte az első brit győzelmet egy Grand Prix-n a kétliteres Sunbeammel a Tours-pályán (színes litó) Felice Nazzaro megnyerte az 1922-es Nagydíjat az egyik új és nagyon gyors Fiat (színes litho) kezelésével. Fournier a 4-es Mors-szal az 1901-es Párizs-Berlin versenyen, azon kevesek egyike, ahol a nap vezető márkáját, a Panhardot megverték (színes litó) Szisz piros Renault-ja, amihez nagyban hozzájárul, hogy először volt levehető felnije, az első nagydíj győztese (színes litho)
Ismerje meg Frederick Gordon (after) Crosby további műveit

Néhány a legnépszerűbb képek közül

A lantos, 1623-24 körül A vörös fa Knight, Death and the Devil, 1513 (rézmetszet) Parasztház Provence-ban, 1888 A Canal Grande, Velence, délkeletre nézve, jobbra a Campo della Caritàval, 1730-as évek. Trieszt kikötője Micsoda szabadság! 1903 Falusi táj reggeli világítással Új angyal, 1920 Őszi táj négy fával Pont Neuf, Párizs Kék Róka, 1911 Nő sárga ruhában Egy birodalom pusztulása Der vierte Stand (A negyedik birtok). 1898-1901
További műalkotások megjelenítése

Néhány a legnépszerűbb képek közül

A lantos, 1623-24 körül A vörös fa Knight, Death and the Devil, 1513 (rézmetszet) Parasztház Provence-ban, 1888 A Canal Grande, Velence, délkeletre nézve, jobbra a Campo della Caritàval, 1730-as évek. Trieszt kikötője Micsoda szabadság! 1903 Falusi táj reggeli világítással Új angyal, 1920 Őszi táj négy fával Pont Neuf, Párizs Kék Róka, 1911 Nő sárga ruhában Egy birodalom pusztulása Der vierte Stand (A negyedik birtok). 1898-1901
További műalkotások megjelenítése


Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2025 meisterdrucke.hu