Élje át John Ruskin szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.


Tekintse meg a műalkotásokat most!


Österreichische Kunstmanufaktur

Élje át John Ruskin szenvedélyét művészi lenyomatainkban!

Művészi lenyomataink megnyugtató pillanatokat visznek otthonába.

Tekintse meg a műalkotásokat most!
John Ruskin
Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
Österreichische Kunstmanufaktur Elkötelezett ügyfélszolgálat
Múzeumi minőségű művészi lenyomatok
Elérhető személyre szabási lehetőségek
John Ruskin

John Ruskin

Hol is kezdjem a 19. század eme Leonardo da Vincijével, aki ilyen széleskörű érdeklődésű volt, és ilyen egyértelmű nyomot hagyott a művészettörténetben? Emlékirataiban John Ruskin megemlíti, hogy már óvodás korában megtanította magát írni és olvasni. Szüleit üzleti utakra kísérte, először a Brit-szigetekre, majd Franciaországba, Belgiumba, Németországba és Svájcba. Kastélyokat, kerteket, galériákat és más kulturálisan érdekes intézményeket látogatott meg velük. Ez már korán megalapozta az építészet, a történelem és a művészet iránti érdeklődését. Az Alpok és a természet más rendkívüli látványai ugyanilyen maradandó benyomást tettek rá. Meglehetősen motiválatlanul fejezte be tanulmányait Oxfordban, és majdnem 20 évig dolgozott "A modern festészet története" című művén, amely William Turner brit festőhöz való közeli előléptetését és kötődését hozta magával. Ruskin az Arts and Crafts mozgalom, a kontinentális szecesszió angol megfelelője, egyik legfontosabb tagja volt. Védte a preraffaelita MŰVÉSZET0 festészeti stílusát, bár ez utóbbiak ellopták a feleségét. Általában nem volt szerencsés a nőkkel való kapcsolataiban. Be kellett érnie plátói barátságokkal vagy elutasított házassági ajánlatokkal.

Ruskin annál lelkesebben folytatta művészettörténeti tanulmányait. "Az építészet hét lámpása" és "Velence kövei" című értekezéseivel mérföldköveket mutatott be az építészetelméletben. Megalapozta a kortárs építészettel való foglalkozást, valamint a műemlékvédelem elméletét és gyakorlatát. Ez utóbbiak ellentétben álltak a francia Eugène Viollet-le-Duc nézeteivel, mivel Ruskin az építészeti műemlékek történelmi átalakulásainak megőrzését, míg Viollet-le-Duc a történelmi épületek eredeti állapotának helyreállítását szorgalmazta. Ruskin különös figyelmet szentelt a gótikának, amelyet a 19. században szívesen értelmeztek át neogótikaként, és amely az építészetben, valamint a díszítőművészetben és a festészetben is helyet kapott. Oxfordban művészettörténeti tanszéket töltött be, és Ruskin több mint fél évszázadon át nyilvánosan foglalkozott a természettel, a geológiával, az építészettel, a művészettel és az irodalommal. Gazdasági szempontokat vizsgált, hozzájárult a mitológia területéhez, és etikai, történelmi vagy vallási kérdéseket tárgyalt. A fokozódó iparosodással szembeni szkepticizmusa, a kézügyesség elvesztése miatti aggodalmai és nem utolsósorban a kapitalizmussal és a marxizmussal szembeni társadalomkritikája számos személyiségre, köztük például Mahatma Gandhira is hatással volt.

Íróként, művészettörténészként és társadalomfilozófusként a festészet és a grafika területén végzett munkássága részletes építészeti nézetekre, realista tájképekre és válogatott természetrajzokra koncentrált, amelyek széleskörű érdeklődését tükrözik. Önarcképeivel viszont mintha pusztán önmagát és sokrétű érdeklődését fedezte volna fel.

John Ruskin

John Ruskin

Hol is kezdjem a 19. század eme Leonardo da Vincijével, aki ilyen széleskörű érdeklődésű volt, és ilyen egyértelmű nyomot hagyott a művészettörténetben? Emlékirataiban John Ruskin megemlíti, hogy már óvodás korában megtanította magát írni és olvasni. Szüleit üzleti utakra kísérte, először a Brit-szigetekre, majd Franciaországba, Belgiumba, Németországba és Svájcba. Kastélyokat, kerteket, galériákat és más kulturálisan érdekes intézményeket látogatott meg velük. Ez már korán megalapozta az építészet, a történelem és a művészet iránti érdeklődését. Az Alpok és a természet más rendkívüli látványai ugyanilyen maradandó benyomást tettek rá. Meglehetősen motiválatlanul fejezte be tanulmányait Oxfordban, és majdnem 20 évig dolgozott "A modern festészet története" című művén, amely William Turner brit festőhöz való közeli előléptetését és kötődését hozta magával. Ruskin az Arts and Crafts mozgalom, a kontinentális szecesszió angol megfelelője, egyik legfontosabb tagja volt. Védte a preraffaelita MŰVÉSZET0 festészeti stílusát, bár ez utóbbiak ellopták a feleségét. Általában nem volt szerencsés a nőkkel való kapcsolataiban. Be kellett érnie plátói barátságokkal vagy elutasított házassági ajánlatokkal.

Ruskin annál lelkesebben folytatta művészettörténeti tanulmányait. "Az építészet hét lámpása" és "Velence kövei" című értekezéseivel mérföldköveket mutatott be az építészetelméletben. Megalapozta a kortárs építészettel való foglalkozást, valamint a műemlékvédelem elméletét és gyakorlatát. Ez utóbbiak ellentétben álltak a francia Eugène Viollet-le-Duc nézeteivel, mivel Ruskin az építészeti műemlékek történelmi átalakulásainak megőrzését, míg Viollet-le-Duc a történelmi épületek eredeti állapotának helyreállítását szorgalmazta. Ruskin különös figyelmet szentelt a gótikának, amelyet a 19. században szívesen értelmeztek át neogótikaként, és amely az építészetben, valamint a díszítőművészetben és a festészetben is helyet kapott. Oxfordban művészettörténeti tanszéket töltött be, és Ruskin több mint fél évszázadon át nyilvánosan foglalkozott a természettel, a geológiával, az építészettel, a művészettel és az irodalommal. Gazdasági szempontokat vizsgált, hozzájárult a mitológia területéhez, és etikai, történelmi vagy vallási kérdéseket tárgyalt. A fokozódó iparosodással szembeni szkepticizmusa, a kézügyesség elvesztése miatti aggodalmai és nem utolsósorban a kapitalizmussal és a marxizmussal szembeni társadalomkritikája számos személyiségre, köztük például Mahatma Gandhira is hatással volt.

Íróként, művészettörténészként és társadalomfilozófusként a festészet és a grafika területén végzett munkássága részletes építészeti nézetekre, realista tájképekre és válogatott természetrajzokra koncentrált, amelyek széleskörű érdeklődését tükrözik. Önarcképeivel viszont mintha pusztán önmagát és sokrétű érdeklődését fedezte volna fel.





John Ruskin legnépszerűbb munkái

Ezek a műalkotások különösen népszerűek vásárlóink körében.


Ismerje meg John Ruskin további műveit

Ismerje meg John Ruskin további műveit

257 talált műalkotás
Rendezés

Szűrőbeállítások

Megjelenítési beállíások

John Ruskin
Apse of the Duomo, Pisa, 19th ce...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Aiguilles de Chamonix, c.1850 (p...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
La Cascade de la Folie, Chamonix
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Dawn Coniston, 1873 (wc on paper)
1873 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Rochers de Lanfon, Lake Annecy, ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Apse of the Duomo, Pisa, 28 Apri...
1872 |

Kép kiválasztása

Jacopo della Quercia
The Tomb of Ilaria del Caretto i...
1874 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Tomb of Frederick II, Palerm...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Study of Rock with Quartz veinin...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Afternoon in Spring, with south ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Fondaco dei Turchi, Venice
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Lake Lugano
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Forum, Rome, 19th century
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Naples, 1841 .
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Drawing of Carpaccio's Dream of ...
1876 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
A dilapidated cottage, 19th cent...
XVII. század |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Valley of Lauterbrunnen, Swi...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Chestnut Leaves (pen, ink and wa...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
A Gothic Stairway in Chester Cat...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Fondaco De Turchi, Venice, c1853
1853 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Aiguilles of Chamonix, 1849
1849 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Bridge of Rheinfelden, Switz...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Study of Dawn: purple Clouds, Ma...
1868 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Study of Gneiss Rock, Glenfinlas...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Glacier des Bossons, Chamoni...
1849 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Garden of San Miniato near F...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Study of a dragons head after Mi...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Stormy Sunset from Brantwood, Ru...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Exterior of Ducal Palace, Venice...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Loggia of the Ducal Palace, Veni...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Duomo of San Martino, Lucca,...
1874 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Gates of the Hills, version ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Rheinfelden Bridge, 1858
1858 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Gryphon, Verona, 19th century
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Mountains of Savoy seen from the...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Study of a Peacock Feather, 1873
1873 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Mont Blanc from Saint-Martin-sur...
1874 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Rocky Bank of a River - Vers...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Tree Study
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Head of a Miser: enlarged Dr...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Kapelbrucke, Lucerne, 19th century
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Chamonix, Mt Blanc (wc on paper)
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Moonlight, Chamonix, 1866 (wc un...
1866 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Byzantine Column Capital
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Alpine Peaks: Jungfrau and other...
1846 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Bridge at Croyland
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Staubbach, Switzerland (pen ...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
View of Bellinzona (charcoal and...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Highest House in England
1893 |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Moss and Wild Strawberry
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
The Gryphon bearing the north Sh...
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Peacock Feather
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása

John Ruskin
Garden at San Miniato
Keltezés nélküli |

Kép kiválasztása


Oldal 1 / 3



Vásárlóink véleménye rólunk



Gyakran ismételt kérdések a Meisterdrucke kapcsán


A Meisterdrucke oldalán egy egyszerű és szemléletes módon adhatja meg az adott műalkotás személyre szabott beállításait: Válasszon keretet, adja meg a kép méretét, válasszon nyomtatási felületet, majd válasszon megfelelő bevonatot, illetve vakrámát! Emellett egyéb személyre szabási lehetőségeket is kínálunk, mint az alátét, a betétléc és a távtartó kiválasztása. Ügyfélszolgálatunk szívesen segít a tökéletes műalkotás összeállításában.

A Meisterdrucke oldalán arra is lehetősége nyílik, hogy az adott műalkotást közvetlenül abban a helyiségben tudja elképzelni, ahova szánja. A személyre szabott előnézethez csupán fel kell töltenie a helyiség képét, majd tekintse meg, hogyan fog mutatni az adott térben! Amennyiben oldalunkat mobil eszközről nyitja meg, akár telefonról, akár tabletről, valósághű ábrázolást biztosító funkciónk életre kelti a képet és gond nélkül megjeleníti a feltöltött térben. Ezt az élményt a művészet és a technológia együtt felhasználásával tudjuk nyújtani.

A felület kiválasztása gyakran ízlés dolga. Minden felülethez néhány képet is megtekinthet, így jobban el tudja képzelni a különbségeket. A végső döntés előtt mintáink révén az összes papírt minden szempontból megvizsgálhatja – nem csupán ránézésre, hanem tapintással is. A mintakészlet ingyen kérheti – kizárólag a szállítási költségek terhelik. A mintakészletet közvetlenül megrendelheti.

Ne aggódjon! A Meisterdrucke a megrendeléseket nem gépiesen dolgozza fel. Minden egyes megrendelést megvizsgálunk. Ha a beállításokban bármilyen ellentmondást vagy furcsaságot találunk, azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot. Természetesen előzékeny és türelmes ügyfélszolgálatunk mindenben támogatást nyújt és segít a beállításokban is. Önnel közösen telefonhíváson keresztül vagy e-mailben módosítjuk a beállításokat, hogy a végső eredmény pontosan megfeleljen az elvárásainak.


Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00

Kérdése van?

Érdeklődik manufaktúránk egyik művészi lenyomata iránt, de még bizonytalan? Tanácsra van szüksége a nyomatási felület kapcsán vagy segítséget kérne a megrendelésben?

Szakértőink szívesen állnak rendelkezésére.

+43 4257 29415
support@meisterdrucke.com
Mo-Do: 7:00 - 16:00 | Fr: 7:00 - 13:00


Meisterdrucke

   Kärntner Strasse 46
        9586 Finkenstein am Faaker See
        Austria
        +43 4257 29415
        support@meisterdrucke.com
Egyéb nyelvek

                   
Erfahrungen & Bewertungen zu Meisterdrucke
Partner Logos

Kaiser Franz Joseph

Meisterdrucke
Kärntner Strasse 46
9586 Finkenstein am Faaker See · Austria
+43 4257 29415 · office@meisterdrucke.com
Partner Logos


               


(c) 2025 meisterdrucke.hu